Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Cumhurbaşkanının CHP Sözleri

Cumhurbaşkanı
Yanlışlar içinde
Ben anlamıyorum
Yanında
Bir sürü bilen insanlar var
Bir sürü danışmanı var
Damadı var yüksek eğitimli
Kızları var yine yüksek eğitimli
Toplumsal bilinç sahibi kişiler bunlar
Bunların hiçbiri
Cumhurbaşkanının
Seçim çalışmalarında takındığı tavırların
Yakışıksız olduğunu söylemiyorlar mı ya
Yoksa
Söylüyorlar da dinletemiyorlar mı ki
Bana öyle geliyor ki
Söyleyemiyorlar çünkü dilemiyor
Gördüğüm kadarıyla
Cumhurbaşkanı dediğim dedik
Çaldığım düdük havasında
Bir öğretmen olarak
Bu durumdan ülkem adına
Üzüntü duyuyorum
Sırf onun için yazıp çiziyorum
Belki
Cumhurbaşkanının bir şekilde
Kulağına gider söylediklerim
Bakarsın dikkatini çekeceği tutar
Ne diyor bakayım bu hazret der
Diyorum
Israrla söylüyorum ki
Cumhurbaşkanlığı noktasına gelmiş kişi
Çok güzel düşünecek
Çok güzel söyleyecek
Çok güzel davranacak
Ayıplamayacak
Suçlamayacak
Kendi görevini dört dörtlük yapacak
Daima güzel düşünüp
Güzelle buluşan olacak
Asla ve asla
Meydanlara çıkıp
Devletin kurucu partisi
Halkçı milliyetçi üniter yapı yaratıcısı
CHP için
PKK ile ittifak yapıyor dememeli
Diyememeli
Bu çok yanlış bir tanımlamadır
Sorarım ben o zaman kendisine
Soruyorum da
Madem CHP PKK ile ittifak içinde
Bundan daha büyük suç var mı ki
Niçin yargıya başvurup
CHP’yi yargılattırıp cezasının verilmesini
İstemiyorsun
Senin görevin
Özellikle devlet aleyhine işlenen
Suçların takipçisi olmak
Ve suçluların yargılanmasını sağlamak
Değil mi ki
Evet
Evet
Evet
Yüz kere bin kere evet
Bir de şu var
İşlenmiş suç varken yargıya başvurmuyorsan
Bunda sen de suçlu olursun
Yok öyle delilsiz konuşma Cumhurbaşkanı
21.yüzyıl Türkiye’si
Modern devlet yapısındadır
Modern devlet yapısı da
Yasalarla donatılmış yapıdır
Modern Türkiye yasalarla yönetilir
Siz de böyle olacaksınız
Ve böyle davranacaksınız
Bunun başka yolu yok Cumhurbaşkanı
Cumhurbaşkanı
Birleştirici olmalı
Yakınlaştırıcı olmalı
Barıştırıcı olmalı
Laf yetiştirici olmamalı
Çok dinlemeli az konuşmalı
Olanı biteni gelişmeleri gidişatı
Bilimsel gözle takip etmeli
Kötüye gidişi mutlaka engellemeli
Ben bunu istiyorum
Cumhurbaşkanı sizden
Lütfen huzur yaratınız
Delilsiz söz atarak huzuru bozmayınız
Seçim yarışı matematik olarak
Yapacaklarını halka güzellikle anlatabilmektir
Kim daha güzel işler yapacağını vadediyorsa
O kazanır seçimi
Benden bu kadar


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..