Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Cumhurbaşkanının Seçim Hevesi

Cumhurbaşkanı
Matematiksel doğrulara yaslanmıyor
Yaslansa çok iyi olur
Matematiksel doğrulara yaslanan yönetici
İnsanları doğru yönetir
Adil olur adaletli olur hevese kapılmaz
Yönetsel zayıflığa yol almaz
Ben böyle diyorum
Şuradan geliyorum bu noktaya
Cumhurbaşkanı
İşini gücünü bıraktı
Gecesini gündüzüne katıyor
Büyük bir hevesle
Var gücüyle seçim de seçim diyor
Kızıyor öfkesine hâkim olamıyor
İnsanlar var
Kadro istiyoruz diye sesleniyor
Başlıyor o insanları azarlamaya
Bir HDP lafı söylemeye başladı
Sanki elinde hiç olanak yokmuşçasına
Seçim çalışmalarını bununla yürütmeye çalışıyor
Kalkıp elindeki delillerle yargıya başvuracağı yerde
Seçim meydanlarında halka bununla sesleniyor
Yanlış bu
Şeyh Edebali diyor ki Padişah Osman Beye
Bundan sonra
“Susmak sana konuşmak bize düşer”
Devlet yöneticisi
Çok konuşmaz çok gerekli olursa konuşur
O dinler etkin şekilde
İnsanların ne gibi sıkıntıları var öğrenir
Ve çözer
Adalete çok önem verir
Adil olmaya çok yakın durur
Hevesini kısar sükûnet içinde kalır
Toplumsal gerginlik yaratmaz
Toplumu barış içinde yaşatmaya görev kabul eder
Ben bunu bilirim canlarım
Kim olursa olsun ben bunu öğütlerim
İster oy vereyim ister oy vermeyeyim
Her liderden ben bunu beklerim
Ne yazık ki canlarım
Bu yaklaşım fazlaca değer bulmuyor günümüzde
Bu da beni çok üzüyor çok
Onun için yazıp çizip duruyorum
Amacım falancayı karalamak fişmancayı öne çıkarmak değil
Yaşamım boyunca da böyle bir şey yapmadım yapmam da
Ben sadece
Matematiksel yaklaşımla doğruları söylemek isterim
Bilinir ki
En kesin doğru matematik doğrularıdır
İşte bunun için
Cumhurbaşkanını matematik doğrularına çağırıyorum
Hem kendini mutlu etsin
Hem ulusumuzu mutlu etsin istiyorum
Onu mutlu edecek tek gerçek işte budur canlarım
Kim ki matematik doğrulara yaslanır ve başarır
İşte o bu mutluluktan dolayı mutluluk olur çıkar
Dilerim ki
Cumhurbaşkanı bu gerçeği duyar kabul eder


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..