Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '12

 
Kategori
Güncel
 

Cumhurbaşkanlığı duasını biliyor musunuz?

Cumhurbaşkanlığı duasını biliyor musunuz?
 

Bu gün yazıya güzel(!) bir duayla başlayalım.

"Allah'ım, beni güvenilir kıl, kibirden, gururdan uzak tut, kalbimi, sevgi, adalet, tevazu ve şefkatle doldur. Üzerime kul hakkının zerre gölgesini düşürme. Devletin, milletin imkânlarını israf ettirme, helalinden hizmet etme imkânı ver. Milletimi benimle mahcup etme. Beni ve bütün çalışma arkadaşlarımı taşıdığı yükün farkında olan, emanette emin insanlardan eyle. Ülkemin yücelmesi, yükselmesi ve insanımızın onurlu bir hayat sürmesi için bize güç ver, kuvvet ver, dirlik ver, birlik ver. İşlerimizi kolaylaştır, hem dünyada hem de ahirette iyilik, güzellik ve saadetler lütfeyle. İnsanımızı her türlü kazadan, beladan ve afetten koru, ülkemize bereket ver. Devletimizi ve milletimizi payidar kıl. Barış ve huzur içinde bir vücudun azaları gibi olmayı, birbirimizi sevip kardeşçe yaşamayı nasip eyle."

Yukarıdaki duanın kim için, niçin yapıldığını biliyor musunuz?

Bu dua; Kartal Soğanlık’ta bulunan "Eğe Sanayi İlköğretim Okulu" 7. Sınıf öğrencilerine okulun ilk haftasına yazdırılan ve ezberletilen bir dua.

Adı:  “Cumhurbaşkanımızın duası…”

Yeni eğitim döneminin başlaması ile birlikte okullarda birbirinden ilginç uygulamalar geliyor. Buna skandal diyen de var, ‘dindar ve kindar’ nesil yetiştirmek için atılan adım da…

Kartal’da bulunan Eğe Sanayi İlköğretim Okulu öğrencileri de bu uygulamalardan nasibini aldı.

Okulun ilk haftasında yapılan Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinde dersin öğretmeni öğrencilerin defterlerine yukarıdaki satırları yazdırıp, dinle siyaseti birbirine nasıl geçirdiğini herkese gösterdi.

Aslında bu yapılan gayet masumane bir davranış!

Fatih Medreselerinin Milli Eğitim Bakanından istediklerini duyunca ve okuyunca, böylesi masum duaların(!)gayet normal olduğu kanısına varıyoruz.

Fatih Medreselerinin yöneticileri tarafından Milli Eğitim Bakanlığına iletilen isteklere gelince;

Biliyorsunuz hafızlık kursuna katılan öğrencilere bir yıl devamsızlık hakkı tanındı. Bu devamsızlıktan sayılmıyor. Çocuk öbür yıl okula geldiğinde, eğer iyi bir hafız olarak yetişmiş, dinine sadık, kindar bir nesli (!)temsil edecek özelliklere sahipse bir üst sınıfa kaydı yapılabiliyor! Şimdi bu bir yılın yetmediği kanısına varılmış ve sürenin uzatılması talep edilmiş.

Ayrıca; Medrese sözcüleri, Okullarda verilen karma eğitimin bir an önce kalkmasını istiyorlar. Güya karma eğitim ahlaksızlığı teşvik ediyormuş! Ahlaksız gelişmelerin yaşanmaması için kız öğrencilere bayan öğretmenlerin, erkek öğrencilere ise erkek öğretmenlerin eğitim vermesi gerekiyormuş. Ahlaksız olaylar nedeniyle aileler çocuklarını okula göndermek istemiyormuş. Zorunlu ve karma eğitimin kaldırılması tek başına yetmezmiş. Müfredatın ve eğitimcilerin de üzerinde titizlikle durulması gerekiyormuş…

Bu Fatih Medreseleri de nerden çıktı mı diyorsunuz?

Kısaca anlatalım: 1986 yılında “Her mahalleye bir kız bir erkek medrese açmak” amacıyla kurulan ve şu anda çeşitli derneklerin çatısı altında 173 medresesi bulunan bir eğitim yuvası(!)

Bu medreselerin amacı; “4 yaş, 4 ay ve 4 günlükken aldığı çocuklara Kuran ve hafızlık eğitimi” vermek. Bu medreselerden İstanbul’da 100 adetçik mevcut!

Bu medreseler bu güne kadar kendi görüşleri doğrultusunda, 1492 hafız, 232 hoca yetiştirmiş, 33 bin kişiye Kuran eğitim vermiş.

Bu Medreseleri yönetenler, “Okullarda kesintisiz eğitim, otomatik kayıt ve uçaklarda alkol kullanımının yasaklanması için Başbakanlık ve bakanlıklara müracaat ettiklerini ve olumlu sonuçlar aldıklarını” da açıklıyorlar.

Görüldüğü gibi ‘Dindar ve Kindar’ nesil yetiştirmek için çalışmalar çoookkkk eskiden başlamış. Bu gün Balyoz kararları için ağlaşan bizler, sol ezilip, içeride işkence görürken, kimlere ne izinlerin verildiğini yeni yeni görüyoruz.

O nedenledir ki Balyoz davasındaki kararı sadece adil olmadığı için eleştiriyorum.

Bir gün herkese adaletin lazım olacağını hatırlatmama gerek var mı?

Ordunun ülkeyi bu hale getirdiğini görerek, ‘eden bulur’ diye içimden geçiriyorum.

Yani, ‘beslediler kargayı, besledikleri karga(!)şimdi onların gözlerini oyuyor!’

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..