Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '11

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Cumhuriyet, Adana Bölge Temsilciliği'ni Kapatıyor

Cumhuriyet, Adana Bölge Temsilciliği'ni Kapatıyor
 



Bugün telefonuma Mersin'den bir ileti düştü:

“Gazetemizin Adana Bölge Temsilciliği kapatılıyor. Bir şeyler yapalım.”

İletiyi iki kez okudum. Ardından telefona sarıldım. Kapatma gerekçesini öğrendim:

Ekonomik nedenler.

Sizce doğru mu?

Hem doğru, hem eksik!

Duyduğumu Cumhuriyet’in merkezinden ancak üçüncü kişiden doğrulattım.

Haberi gizlemek niye?

Yetkili diye bağlandığınız kişi, kapatılma haberi için “İlk kez sizden duyuyorum” diyor, sonra “Doğru” diyorsa, düşünmek zorunda kalmaz mısınız?

Adana Bölge Temsilciliği’
nin kapatılması, her ne kadar ekonomik nedenlere bağlanıyor olsa da, Cumhuriyet’in hisselerinden bir bölümünü elinde tutan bir medya patronunun bu kararın alınmasında etkili olduğu iddiasına ne diyeceğiz?

Medya patronu, Adana Bölge Temsilciliiği’ni maden kapatmak gibi görmüş olmasın!

*****

Cumhuriyet’e el koyma, satın alma girişimler geçmişte kısa süreli de olsa, başarılı oldu. Ama Cumhuriyet, her tehlikeyi atlattı.

Adana Bölge Temsilciliği’
nin kapatılma kararı, bakalım, Cumhuriyet’i nereye sürükleyecek?

Adana kararını başka kararlar izleyecek mi?

Cumhuriyet okurları, gelişmeleri yakından izlemeli.

“Cumhuriyet”ler, yıpratıla yıpratıla, üstüne gidile gidile nereye varılacak?


TURGUT ÇELİK/ Mersin (Geçici olarak İstanbul)

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..