Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '10

 
Kategori
Deneme
 

Cumhuriyet Bayramı

Cumhuriyet Bayramı
 

ATATÜRK


Boşlukta bir yerde, karanlığın hüküm sürdüğü bir anda, kendinden geçmiş bir şekilde, ayakta durması gereken hayat denen kavramın üstünde tepinip duruyordu. Son derece üzgündü aslında...

Saat yerli yerinde durmuyor ama onun içinde hiç adım atmıyordu. Bırakıp gidesi vardı, buralardan....

bitmek bilmeyen bir yalan

seni takiben dolu dolu bir aşk

özlemlerden yana...

Beki de bugün farklı bir şeyler yazabilirdim...

Örneğin: "Cumhuriyet Bayramı" ile ilgili bir yazı.... sadece kutlamak ile yetiniyorum. Hangi cumhuriyetçinin cumhurunu kutluyorum bilmiyorum ama, olsun yine de kutluyorum....

 
Toplam blog
: 59
: 588
Kayıt tarihi
: 08.05.09
 
 

Hayata dair çok fazla beklentim var aslında, fakat bu beklentileri karşılayabilcek zamanı yaratma..