Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Cumhuriyet Bayramınız kutlu olsun

Cumhuriyet Bayramınız kutlu olsun
 

Cumhuriyet Bayramınız kutlu olsun. Evet bugün bayram, Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluşunun 86. yıldönümü. Türkiye'mizin en önemli günü. Bütün ulusca coşkuluyuz bugün.

Sevgili Blog okurları, bilmem dikkat ettiniz mi? Dini bayramlarda, kandillerde mesajlarla kutladığımız teknolojik hareketlilik ne hikmetse milli bayramlarımızda yaşanmıyor. Kimse, kimseye "Cumhuriyet Bayramın kutlu olsun" demiyor. Garip değil mi?

Ben dün Facebook Sayfamda bütün arkadaşlarımın Cumhuriyet Bayramını kutladım. Biraz geç de olsa bütün Blog okurlarının da bayramını kutluyorum. Gün içinde telefonla konuştuklarımının da bayramını kutladım. Bu coşkuyu kaybetmemeliyiz. 29 Ekim günü tatil günü değil. İçinde yaşadığımız bağımsız ülkenin kuruluş yıldönümü.

Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarının verdiği bağımsızlık savaşının son noktası ( en az onun kadar önemli devrimleri saymazsanız ). Bugünün önemi büyük. Gençlere, çocuklarımıza bugünü sorduğumuzda verecekleri cevap yıllar boyu hiç değişmemeli.

Bugün 5 yaşındaki kızım, Atatürk'ün posterini görünce "Aa bu bizim okuldaki Atatürk" dedi. Bende gülümseyerek "Evet" dedim. Kızım bana "Atatürk ölmüş" dedi. Birkaç saniye sonra "Atatürk yaşıyor mu" dedi. Bende doğal olarak " Yok kızım O yaşamıyor" dedim. Kızım tekrar "Hayır baba Atatürk yaşıyor", kalbini göstererek "Kalbimizde yaşıyor" dedi. O an kızından ders almış bir baba olarak "Evet kızım O bizim kalbimizde yaşıyor" dedim.

Söylenecek çok şey var, biz bugün bayramımızı kutlamakla yetinelim ve gelecek nesilleri bilgilendirelim, eğitelim....

Sevgilerle.....

 
Toplam blog
: 487
: 1730
Kayıt tarihi
: 01.04.07
 
 

1965 İstanbul doğumluyum. İTÜ Elektrik mühendisliğinden mezun oldum. Özel sektörde Kalite Bölümünde..