Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Cumhuriyet'in iki düşmanı! (Destan)

Cumhuriyet'in iki düşmanı! (Destan)
 

Çok değerli bir eğitimcinin dizelerini sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu dizelerin yayınlanıp yayınlanmayacağını da bilmiyorum. Benim çok hoşuma gitti. Umarım yayınlanır ve geniş kitleler tarafından beğeni ile okunur.

Bir eğitimcinin gözüyle Cumhuriyetin düşmanları…

Oldum olası iki düşmanı oldu Cumhuriyetin…

Biri ihanet; biri cehalet…

*

Yakın geçmişte…

İhanet; işine yaramıştı işgalcilerin;

İmparatorluğun yıkımından pay kapmak için,

Kendi yaratmıştı her işgalci güruh…

Kendi işbirlikçisini.

Sevr arzusu kursaklarında kalanda - sömürünün zebanileri..

Gün olsun da yeşersin yarım kalmış

Arzuları...

Hazır kuvvet; elde bulunsun diye;

Beslemede tutuldu - bazıları.

*

Cehalet işlerine yaradı işbirlikçilerin…

Gözbağı olsun aydınlığa… dediler..

Prangası olsun beyinlerin.,

Sormasın…

Sorgulamasın…

Bilmesin, öğrenmesin istediler

Hep.

Zaten; biadı inançtan sayar cehalet.

Bilmez ki; bir adım ötesi köleliktir.

*

Cehennem korkusu elde hazır:

Korkut derse korkutacak;

Sustur derse, susturacak!..

Bekler emre amade… zebani..

Hâkimiyet cehalette olacak - illa ki

Yalnızca onun bayrağı dalgalanacak!..  

Bu onun ortaçağdan kalma huyu…

İster ki

Feleğin çarkı,

Hep kendilerinin değirmenine taşısın suyu. 

*

Savaş çığırtkanlığı.. ihanetin ta kendisi!..

Savaş açlık…

Savaş yıkım…

Savaş kan ve gözyaşı...

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..