Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '07

 
Kategori
Haber
 

Cumhuriyet mitingi

Cumhuriyet mitingi
 

Benim yazım gidemeyenlere... Gidenler şu an zaten Ankara'dalar... Bende isterdim gitmek ama kurslarım olduğu için gidemedim. Yoksa ne olacak ki basar gidersin Ankara'ya Cumhuriyetimiz için!

Neyse asıl konumuz bu mitinge gidemeyenleri ilgilendiriyor. Bir mail dolaşıyor internette, belki size de gelmiştir. Ama ben en güzel yayma yolunun blog olduğuna inandığım için buraya yazıyorum. 14 Nisan'da mitinge gidemeyenler, evlerine iş yerlerine bayrak asıyorlar. Basında bu habere hiç önem verilmediği için yayılma sayısı da az. Şu an dışarı baktığımda bir sürü bayrak görüyorum asılmış. Yine de büyük başarı. Balkonumuzda ve odamın penceresinde bir bayrak asılı benim. Lütfen duyarlı olalım ve asalım.

Cumhuriyet elden gidiyor. Cumhurbaşkanı denen şey yok oluyor. Cumhur ne demektir ki? Bana halk diye öğretilmişti zamanında, peki cumhur başkanının da bizim başkanımız olması gerekmiyor mu? E ben halk olarak Tayyib Erdoğan'ı istemiyorum. Milyonlarca kişi de istemiyor. Ne olacak şimdi?

Dün gördüğüm bir pankartı anlatmak istiyorum size. Yolun üstüne asılmış koca iki pankart. Üstünde yazanlar aynen şöyle; " Yeter artık susun da halk konuşsun, yolunuz açık olsun Sayın Başbakanımız!" Diğer pankartta da koca bir " Yolunuz açık olsun Sayın Başbakanımız" yazısı. Kimin yazdığını söylemeyeyim. Ama bu bir dernek! Kendilerini halk sanan garip insanlar! Bizim adımıza rahatça konuşabilen, bir de üstüne üst mevkilere kızan "yeter artık susun halk konuşsun" diye! Halk konuşabiliyor mu da, sen böyle birşey yazıyorsun. Kusura bakmayın ama şaçmalığın daniskası! Neyse ki bizi temsil edenler bugün yürüyecekler Cumhuriyetimiz için!

Bizde unutmadan bayraklarımızı asalım, hiç olmazsa bir desteğimiz olsun! Dışarı baktığımda ben hangi evde Laiklik var, hangisinde yok görüyorum şu an da! Sizde Laik olun lütfen...
 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..