Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '08

 
Kategori
Güncel
 

Cumhuriyet mitingleri hiç bir başarıya ulaşmamıştır

Cumhuriyet mitingleri hiç bir başarıya ulaşmamıştır
 

Gündemden düşmüş bir konu hakkında yorum yapmak istiyorum.

Aşağıdaki satırları okurken haklı olduğumu anlıyacaksınız.


14 Nisan 2007 tarihinde başlayan ve devam eden, o büyük cumhuriyet mitingleri;

14 NİSAN mitinginin yapıldığı saatlerde, televizyonu açıp mitingi izledim.Her saniyesinde keşke orada olsaydım diye içimden geçiriyordum. O kadar devasaydıki, o büyüklükdeki bir kalabalık ne kadar otoriter veya korkmayan bir hükümet olursa olsun(ki bizimki değil) devirip kaçırtabilecek güçteydi. Sonra ne oldu? Üzüntü, hüsran, yenilgi adına ne verirseniz.

Diyorlar ki, biz başarı elde ettik, mitingler amacına ulaştı, işte mitingler sayesine RTE cumhurbaşkanı olmamış miş mış(!). Kimse kendini kandırmasın meydanlara milyonlarca insanı toplayıp sadece şarkı türkü söyletir ve söylerseniz olacak yine olur, kimse de sizden korkmaz.

Örnek vermek istiyorum, Güney Amerika'da o kalabalığın yarısı toplandığı zaman hükümetler devrilip rejimler değişiyor insanlar sokaklarda yatıyor taki istedikleri olana kadar. Ama bu yenilginin ve ya başarısızlığın sorumlusu biz değiliz. Bunun sorumlusu Kenan Evrendir. Evet seksen döneminde korkak bir aydın sol kesim yaratılmıştır. Baskın olanlar ise öldürülmüş ve ya harcanmıştır. Hepimiz biliyoruz ki meydanlarda ki insanlar o yaratılmış solun ta kendisiydi ATATÜRKÇÜ AYDIN VE SOLCU AMA KORKAK.

Sonuç olarak, böyleymişiz ve böyle kalıcağız diye bir kural yok değişebiliriz korkularımızı yenebiliriz. (Ama RTE'nin mecliste ben değiştim çağ dışı değilim dediği gibi değil)Aydınlık geleceğimiz için her şeyi göze alabiliriz. Umarım bu değişme son kavşağı geçmeden önce olur.

AYDINLIK GÜNLERE...

 
Toplam blog
: 4
: 447
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Tartışmak, fikir alışverişi yapmak hayatımda birinci öncelik verdiğim aktivitedir. Demokrasinin ve ö..