Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

19 Ocak '10

 
Kategori
Siyaset
 

Cumhuriyet tarihinin en büyük liderinin Tayyip Erdoğan olmadığını O'da, ben de biliyoruz!

Cumhuriyet tarihinin en büyük liderinin Tayyip Erdoğan olmadığını O'da, ben de biliyoruz!
 

Facebook'da bir sayfa var: "Cumhuriyet tarihinin en büyük lideri Tayyip Erdoğan!" Bunun boyle olmadığını Tayyip Erdoğan da, ben de biliyoruz! Zaten bilemiyorsa, siyasi rakipleri icin iyiye isaret! Etrafini; yagcilar, yardakcilar, menfaatciler... sarmis demektir. Gercekleri ve olan biteni goremiyecek kadar!

Tayyip Erdoğan'in "lider' niteliklerini tartisacak degilim. Hem cok iyi tanimiyorum, hem de birseyler olmasa buralarda ne isi var, diye dusunuyorum. En kotu ihtimalle, mevcutlarin en iyisi! Hem kendi partisinde, hem de mevcut diger siyasi partiler arasinda. Yine de, kendisine, mevcut liderlerimiz icerisinde 'en büyük' diyebilmemiz icin, kendi partisinden en yuksek makama gelmis yol arkadasini gormemezlikten gelmis olmamiz gerekir.

Bence; Facebook'da kendisini "Cumhuriyet tarihinin en büyük lideri" ilan edecegine, bunu tarihe ve zamana birakabilse, "alcakgonullu olma" gibi bir niteliginin de oldugunu gorebilecektik.

Cumhuriyet tarihinin en büyük liderinin Tayyip Erdoğan olmadığını, Tayyip Erdoğan'da biliyor. Ama; soyleyemiyor.

Insanin kendisi ile ilgili gercekleri kabullenmesi, kendi zaaflarini gorebilmesi, gercek liderlere has bir niteliktir!

Cumhuriyet tarihinin en büyük lideri Tayyip Erdoğan degil.

Bunun böyle olmadığını Tayyip Erdoğan da, ben de biliyoruz!

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..