Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Cumhuriyetimi düşündüm

Cumhuriyetimi düşündüm
 

20/01/2008 Milliyet Gazetesi


Yeni yıla girerken ......
.........düşündüm.............

Yeni yılımı kutlamak için önce İvan İvanoviç, sonra da Zoya beni dudağımdan öptüğün de.......
Rusları ve Türkleri düşündüm......

Ton balığı konservesi ile suşi yapmayı öğrendiğim de......
Ne kadar becerikli olduğumu düşündüm.......

Çinliler "Gökyüzünde uçak, yeryüzünde tren ve araba, denizde ise gemiden başka"herşeyi yerlermiş.....
Yemek seçmemenin ne büyük bir özgürlük olduğunu düşündüm.......

Amerikada ki meşhur yemekten sonra bilgileri dışarı sızdıran garsonun işine elçilikten bir yetkilinin araması üzerine son verildiğni öğrendikten sonra
Dışişlerimizin yurtdışında ki vatandaşları ile ne kadar yakından ilgilendiğini düşündüm....

Yetim hakkı lüks restaurantlar da yenilirken, İ.E.T.T. reklam panolarına......
Edep-ya hu logolu kağıtları yapıştıranları düşündüm....

İranlı arkadaşım" Humeyni geldikten sonra ilk iki yıl başı açık olmak serbestti sonra birden başörtüsüz okula almamaya başladılar "dediğin de.........
Cumhuriyetimi düşündüm....


 
Toplam blog
: 6
: 731
Kayıt tarihi
: 18.10.06
 
 

Üniversite mezunuyum,Türkiye'de Güneydoğu hariç tüm bölgelerde yaşama fırsatı buldum. Şimdi yurtdışı..