Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Cümleler biriktirdim...

Cümleler biriktirdim...
 

BULUTLAR GEÇİYOR GÖĞÜMDEN...
UMUTLAR GİDİYOR GÖNLÜMDEN...
YAŞLAR AKIYOR GÖZÜMDEN...

SÖZ, GÖNÜL TELİMİ TİTRETİYOR...
GÖZÜM UZAKLARA DALIYOR, BİLMEM NEDEN...
AKLIM, FİRARİ GÖNLÜME GEM VURUYOR..

KUŞLAR, SIRÇA KÖKLERİNDE MAHZUN SUSUYOR...
ELİMİN DEĞDİĞİ ÇİÇEKLER SOLUYOR...
NEDENSİZ BİR NAR VAR İÇİMDE;
İÇİN İÇİN YANIYOR HAR İÇİMDE...

BAHANESİ YOK, BİLİYORUM;
CEVABIM YOK İÇİNDE...
ÇOĞULLARDAN GEÇİP, YOKLARDA DEMLENDİM...
YALNIZLIKTAN ARTTIRIP, KALABALIK CÜMLELER BİRİKTİRDİM...

HÜLYA AŞKAROĞLU

 
Toplam blog
: 56
: 342
Kayıt tarihi
: 14.05.09
 
 

Akdenizliyim, gazeteciyim, aceleciyim, kelimelerin kızıyım... İstanbul'un tepesi yedi, yedisi kalaba..