Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Cümlelerim devriliyor

Ben bir noktayım cümlelerine,

Gel bul beni siyahlar içinde

Bak bıraktığın yerdeyim ve hala çalıyor

Ayrılık matemleri kulaklarımda

Söylesene hangi haritaya sakladın

Aşkımızın rengini…

Karanlıklar içinde

virgülüne hapsoluyorum adının

Sürü intiharları döküyorum

Gel kurtar beni

giderken koyduğun noktadayım

Siyahlar içinden sesleniyorum sana

Ellerim nefessiz kalıyor

Devrik cümlelerim devriliyor ardın sıra

Gidişin kadar ölüyorum

Gel kurtar beni

bıraktığın dilsiz kuyulardayım sessiz...

Şimdi gitme(liyim)lerinin soğukluğu bedenimde

Üşüyorum

Oysa biz gitme(me)sine sevdalıydık kuşların…

İntiharlar dökülüyor ardım sıra

Sensiz intiharlarım ölüyor

Biz farklı cümlelerin aynı yükleminde vardık

Gel kurtar beni cümlelerim devriliyor…

 

 
Toplam blog
: 37
: 151
Kayıt tarihi
: 23.12.11
 
 

Fırat Üniversitesi matematik bölümü mezunuyum. Matematik öğretmenliği yapıyorum. Sayfalarla anlat..