Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '08

 
Kategori
Spor
 

Cüneyt Çakır:2 Fenerbahçe:1

Böyle bir maç Türk Futbol Tarihi açısından kara leke olarak anılacak.Her iki takım oyuncuları futbol mantalitesi içinde top oynamaya çalışmasına rağmen hakem iki taraf adına da inanılmaz hatalar ve kartlarla maça damgasını vurdu.

Eğer bir maçda 14 sarı 4 kırmızı kart çıkıyorsa o maçda tekme tokat havada uçuyor sanırsınız. Ancak öyle olmadı. Aslında futbol ruhu içinde oyun oynanıyordu. Ancak hakem her türlü harekete faul çaldı, bir çoğuna da kart gösterdi.

Burada belki bir takım kazanıp tur atladı ama futbolumuz kaybetti.Çünkü Türk futbolcusu bu hakem standartlarına alıştığı için Avrupa'da da aynı kararları bekliyor ve tepki verince de kartı kendisi görüyor.

Televizyondan Avrupa liglerini takip ediyorum. Ne maçlar oluyor, orada da derby oynanıyor ama bu kadar çok kart gösterildiğini, oyunun bu kadar çok kesildiğini görmüyorum. Böyle bir maç ancak bu kadar katledilebilirdi.Hakem her iki takımın kaderi ile oynadı. Burada görülen kartlar ve alınan cezalar ligede etki ediyor.Şimdi Galatasarayın Beşiktaş maçı var, Lincoln gibi kendileri için önemli oyuncusu olamayacak. Fenerbahçenin en az 4 tane as oyuncusu lig maçında oynayamacak. Bunlar zirve mücadelesi veren takımlar.

Şu anda Lig Tv de yorumları izliyorum. Adnan Polat aynen şöyle diyor. Böyle saçma sapan yönetim maçdan sonra tur atladık diyor. Nihat Özdemir Galatasarayı kutluyor, hakeme ne desem az diyor. İki takım oyuncuları da birbiri aleyhine konuşmuyor. Feldkamp "Bir ara korktum, hakem Zico ve beni de atacak sandım." diyor.Yani yenen de yenilende hakemden memnun değil. Özellikle galip gelen takımında hakemden memnun olmaması, onu eleştirmesi objektiflik açısından çok önemli.Yılan bir gün kendini de sokabilir.Hakemlerde kendilerini artık bir sorguya çekmeli, onlarda maçdan önce kampa girmeli bence.
Bu kadar sözden sonra maçın sonucu

CÜNEYT:2 ÇAKIR:1 Tur atlayan CÜNEYT ÇAKIR

Sevgilerimle
 
Toplam blog
: 40
: 1056
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Odyometri Bölümünün ilk mezunlarından sayılırım.Daha sonra İktisat Fakültesi,Acil Yardım ve Afet ..