Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Çünkü Ben İnsanım

                                                                              Çünkü Ben İnsanım
Dünya hali can kardeşim. Yaşamda gözlerim çok şeyler gördü, ömrümden neler geçti çokları gibi. Hatırlarım, mevsiminde tomurcuklanan çiçekler ve meyve veren ağaçlar gibi sevgililerimi de, ne çok sevdim diyetini ödedim, üzüldüm ve ne çok sevildim ödülünü gördüm, sevindim. İnsana yönelik sevgimde en başta saygımdan. Yaşamak için bedel ödememde aptallıktan olmaz. Gerçekten seve seve bedel ödemeye razı gelirim, onur duyarım. Yeter ki, insanlıktan olsun, olacaksa özgür olmamdan. Çünkü ben insanım.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..