Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '09

 
Kategori
Futbol
 

Çünkü oğlum istedi! (Ama fener istemedi!!!)

Çünkü oğlum istedi! (Ama fener istemedi!!!)
 

El Clasico!


Dün öğlen saatlerinde sokaklarda dolaşan formalı adamları gören 5 yaşındaki oğlum sordu:

-Baba, maç mı var bugün?
-Evet, oğlum, dedim. Fener-Beşiktaş.
-Maça mı gideceksin?
-Yok, gitmeyi düşünmüyorum. Zaten bu maçı kaybedelim de kupa maçını alalım, çok önemli değil.
-Hayır, kaybetmeyelim! Oyuncağı elinden alınmış gibi itiraz ediyordu.
-Olsun oğlum, dedim. Onların daha çok ihtiyacı var. Kazansınlar...
-Hayır! diyordu ısrarla.
-Ama, diye açıklamaya başladım; kupa bizim için daha önemli. Bu maçı kazansak da bir şey değişmeyecek.
-Olsun, dedi. Yine de kazanalım. İkisini de kazanalım!
-Gerçekten istiyor musun? diye sordum.
-Evet, dedi. Gerçekten istiyorum. Gözleri parlıyordu. O inancı gördükten sonra ben de heyecanlandım.

-Son kez soruyorum, diye sesimi yükselttim. Bu maçı kazanırsak Beşiktaş'ı kızdırmış olacağız ve kupa maçı daha zor geçecek. Yine de kazanalım mı?
-Evet! diye bağırdı ısrarla. İkisini de kazanalım dedim ya!
-Çak! dedim elimi kaldırarak. Sıkıca bir 5 lik çaktı. O an anladım ki ben de kazanmak istiyorum.

Ne Sivas, ne Beşiktaş, ne de kupa finali... Hiç bir şey umurumda değil. Bu maçı alacağız.

İşte o an içimde hissettiğim heyecan buydu. Ve maçı, hiç bir anında heyecanlanmadan, kazanacağımızdan emin seyrettim. Oğlum 2-1 ken uyumuştu.

Sabah kalktığında, yendik, dedim. Haaa... dedi, gayet umursamaz. Biliyordum zaten... Kupa maçında da yeneceğiz...

**********************************************************************************************

Yukarıdaki yazımın devamıdır:

Günlerden 15 Mayıs Cuma... İki "Fener" de kayıp! Biri yargıda, diğeri yeşil sahalarda...
Uzun söze, ağdalı kritiklere ve saireye ve saireye gerek yok. Tek diyeceğim şudur:

Aziz Yıldırım bu sene yaptığı hataları (başından sonuna) anlamışsa en azından bu sezon Fenerbahçe'nin tek kazancı budur. Yok halen anlamamışsa o halde kafasını da alıp gitmelidir! Hayatım üzerine bahse girerim ki ben, Murat Terzioğlu, Fenerbahçe'yi daha iyi yönetirim!

Nokta.
 
Toplam blog
: 30
: 777
Kayıt tarihi
: 01.11.08
 
 

Elektronik mühendisiyim. Peyote'de İlkbahar adlı romanın yazarıyım. Özel bir şirkette iş birimi müdü..