Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

03 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Çünkü...

Çünkü...
 

Gitme kal diyemiyorum

Çünkü

Sana alışmaktan korkuyorum…

***

Sensizliğe alıştırdım kendimi

Çünkü

Hoşça kal demenden korkuyorum…

***

Hatıralarınla dolu dolu yaşıyorum

Çünkü

Adını unutmaktan korkuyorum…

***

Daima diktir başım, eğemiyorum

Çünkü

Gözlerimden düşeceksin diye korkuyorum…

***

Buraya kadar yazdıklarımı unut

Çünkü

Seni çok sevmekten korkuyorum…

***

Hepsi yalandı yalan

Çünkü

Ben zaten seni çok seviyorum…

Çok seviyorum!

Çok…

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 03.03.2014 22.30

 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..