Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '09

 
Kategori
Mizah
 

Cüppeli seks

Cüppeli seks
 

Fatih Altaylı, Programına Cüppeli Ahmet efendiyi konuk etmiş. Biraz izlemek istedim, sıkıntı bastı. Fatih Altaylının konuşmalarını anlamakta zorlanıyorum. Birde Cüppeli olunca, izlemek benim için eziyet haline geldi. Cüppelinin konuşmalarını hiç anlamıyorum. Söyledikleri Arapca gibi geliyor kulağıma. Bu gün, Milliyette okuyunca, keyfim yerine geldi. Muhterem hocafendinin, cinsellik hakkında ne kadarda engin bilgileri varmış. Nereden yapılırsa, sevap, nereden yapılırsa az günah, nereden yapılırsa çok günah. Bunların hepsini öğrendik, irşad olduk. Cüppeli Ahmet efendi, bütün bunları nereden öğrenmiş, pes doğrusu. Komşunun karısını, gözümüze kestirirsek ne olur? Ne kadar günaha gireriz. Genel eve gidersek, ne kadar çarpılırız. Kendi kendimizi tatmin etmenin faziletleri neler, eş cinseller ne kadar günahkar, hepsini tek, tek anlatmış. Hele Cennetteki seks alemini bir anlatması var, insanın ölesi geliyor. Erkeklere sonsuz seks gücü ve bir sürü huri verilecekmiş. Kadınlar, isterlerse eski kocalarını alacaklar. İstemezlerse, yenisini. Kadın, bir erkekle yetinirse, o erkek, beş erkek gücünde olacakmış. Bu anlattığı yer, cennet mi, başka bir yer mi, anlamadım. Cüppeli, bunları cüppeli vaziyette anlatmış. Birde cüppeyi çıkarsa, kim bilir daha neler anlatırdı.

Cüppeli Ahmet Hoca, bütün bu engin bilgiyi, din kitaplarından mı öğrenmiş, yoksa, o da, bizim gençliğimizde yaptığımız gibi, fırıcının kızından mı diploma almış. Pek kestiremedim.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..