Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Çuvaldız

Çuvaldız
 

Önce kendine !


Sözüm ona partinin sözüm öna baş mensubu Diyarbakır'da buyurdu;

-İmralı'da işkence!

-İmralı'ya heyet gönderilsin!

-Tecrite son verilsin!

-İmralı'da batan bir iğne canımızı acıtır!

-Onur kırıcı davranışlardan vazgeçilmelidir!

-En ufak bir harekete anında refleks verilecektir!

Sözüm ona partinin sözüm ona baş mensubuna bende diyorum ki;

-Senin sayın, benim teröristbaşı, vatan haini, bebek katili dediğime yapılmayanları dillendiriyorsunda, neden terör örgütü sözde bölge sorumlusunun bana yaptığı maddi-manevi işkenceleri dillendirmiyorsun?

-Neden İmralı'ya heyet gönderilmesini istiyorsunda, benim evime heyet göndermiyorsun?

-Neden olmayan tecrite son verilsin diyorsunda, terör örgütünce bana uygulanan tecrite el atmıyorsun?

-Onur kırıcılıktan söz ediyorsunda, neden terör örgütünce ayaklar altına alınan benim onurumdan bahsetmiyorsun?

-En ufak bir harekete anında refleks. Nerede bana yapılanlara karşı refleks?
Alın elinize çuvaldızı batırın önce kendinize. Şehit edilen onca vatan evladını getirin gözlerinizin önüne. Sonra da bahsetmeye mecaliniz kalırsa bahsedin iğneden!!

 
Toplam blog
: 193
: 183
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

1957 Erzurum doğumluyum. 1982 -9 Eylül Üniversitesi   İktisadi veTticari Bilimler Fakültesi   Maliy..