Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '11

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

D-Smart sizin cihazınızı kilitlerse

D-Smart sizin cihazınızı kilitlerse
 

Cihazınızın sahibi olsanızda fark etmez, d-smart kilitler.


Merhaba sevgili dostlar,

 Reklam ve renkli sunumların yapıldığı dönemlerde isteyerek ve hatta anadolu yakasında ilk takılan cihazın sahibi olarak başladım d - smart macerasına. O günlerde 400 YTL. ödeyerek satın aldım cihazımı. Arçelik marka cihazımdan ve d - smart yayın kalitesinden yana memnun olsamda şu günlerde resmen çok kızgınım.

                 Üyeliğim süresince bir çok kampanya ve promasyon için arandım. Sürekli kampanyalar için telefonum çaldı ve ekranımda artık gına getiren ve önleyemediğim " Mesajınız var" ibaresinin yanıp sönmesi devam etti. Kendi kanal sıralaması tercihim deilde, onların işine gelen sıralamada kanalları izlemek zorunda kaldım hep.  Oysa cihazı satın alırken, Üstün nitelik ve kalitede bir cihaz alıyordum ve ayrıcalıklar yaşayacaktım... :))) . Ama bu sözüm ona ayrıcalıklar sadece sinirlerimi gerdi ve Benim ekranımda bana efendi oldu çıktı.

                Peki bu yazıyı yazmaya ve dostlarımı uyarmama gereksinim duymama neden olan sabrımın taştığı nokta nedir ? diye sorarsanız.... Bakın şimdi; Yine birgün reklam amaçlı aradılar ve "Sinema1" , "Sinema 2" ve "Sinema Aile" Kanallarının olduğu bir paketlerinin olduğunu ve aylık sadece 8 TL karşılığı seyredebileceğim söylendi. Olabilir diye düşündüm ve denemek için kabul ettim. aslında kabul ettiğim sadece "3 aylık bedava deneme " promosyonuydu. Beğenirsem devam edecektim. Tabii promosyon, deneme filan diyerek önce içeri giriyorlar ve bir daha çıkmamak için ne gerekiyorsa yapıyorlar...  Sonrasında 3 ay geçti ve benim bu kanalları seyretmediğim gerçeğiyle bir talepte bulunmadım. Onlar yayını açık tutmuşlar ve aylar sonra birikmiş 3 aylık faturanız var diyerek paket yayınlarından sonra tüm cihazımın yayınlarını engellediler. Bir an afalladım ve ne oluyor diye düşündüm. Sonra ekrandaki kararmış ekrandaki yazı dikkatimi çekti. Yazıda filanca telofonu arayın yazıyordu. Aradım.... Müşteri temsilcisi çıktı ve borcunuz var dedi... Kendisine durumu sorduğumda, hediye 3 ayın sonunda siz iptal etmezseniz biz sizi bir yıllık obone sayıyoruz dedi... ALLAHALLAH.. Dedim... :)))  Yahu kardeşim, hadi aboneliği anladık, ama benim cihazımı bağlamak ne demek, ücretsiz ve cihazımın göstermesi gereken ulusal yayınları bloke etmek ne demek ? ne yaptığınızın farkındamısınız dedim....Cevap; farkındayız , aboneliğiniz var ve bu bir yıllık ücreti ödemek zorundasınız dedi...Tartıştık tartıştık... LANET OLSUN...dedim ve ödemeyi yaptım. Şu aboneliği iptal edelim hemen birdaha devir etmesin. Bir gün geçer yine bir yıl para istersiniz dedim...CEVAP; Hayır bu iş böyle olmuyor biz sizi arayacağız.... Ne diyeyim peki dedim ve beklemeye başladım... Aradan 3 ay geçti, tekrar biriken faturalardan dolayı yayınım yine kesildi ve cihazım çalışmaz yapıldı. yine aynı konuşmalar ve yine ödenen faturalarla beraber yine üyelik iptal talebime " SİZİ 72 SAAT İÇERİSİNDE ABONELİK İPTALİ ARAYACAĞIZ" cevabı. Şimdi bekliyorum bakalım, yine aramayıp unutturma politikası mı izleyecekler? ..  Korkarım şimdi 3 ay kalmış Ocağın 8 inde abonelik bitiyormuş.... Bunlar 9 ocakta yine yayını kesip " Hem faturaları ödeyin, hemde Yeni aboneliğiniz hayırlı olsun" diyecekler....

Şimdilerde Parasını peşin ( 400 YTL. ) ödeyerek aldığım cihazımın , D -SMART tarafından nasıl iptal edildiğini, kullanım dışı bırakıldığını ve bir daha asla d smart ile ilğili hiç bir işin yanından dahi geçmeyeceğimi düşünmekteyim...

Dahada detaylar var.. soranlara anlatırım...

 

Sağlıcakla kalın...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 13
: 2360
Kayıt tarihi
: 05.07.08
 
 

StarCephe Restorasyon ve İnşaat San.Tic.Ltd. Şti. kurucularından ve yönetim kurulu başkanıyım. Şi..