Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '10

 
Kategori
Sinema
 

Dabbe 2

Dabbe 2
 

Film : Dabbe 2

Tür : Korku

Puan : 10 üzerinden 4

Daha taze izlediğim bu Hasan Karacadağ filmiyle ilgili öncelikle belirteyim ki afişi ve fragmanıyla alakası bile yok. Hasan Karacadağ'ın resmin genelini göstermek yerine özelde bir portreyle ilgilenme rahatsızlığı bu filmde çok sıkıcı olmuş.

Diyaloglar malesef hala Amerikan sinemasından kalma kültürümüzden kopuk... Normal şartlarda saçlarınızı beyazlatması gereken korkunç ve gerçek bir senaryo anak bu kadar kötü işlenebilirdi diyebilir miyiz bilemiyorum.

Türk sinemasının günümüz şartlarındaki en ve tek başarılı ismi Hasan Karacadağ'ı alaşağı etmek istemiyorum ama film resmen berbat. kimin ne dediği anlaşılmıyor, bağıran bağırana. oyunculuk yerlerde, o konuya girmiyorum.

Filmi izlerken filmin milyon dolarlık olduğunu düşündüm ve dedim ki sanırım tek para eden şey özel efektlermiş. Onu da çok beğendiğimi söyleyemem.

Filmin fragmanlarındaki o muhteşen İstanbul'un yanması, köprülerin yıkılışı falan çok para yiyecek sahneler olduğundan filmde sadece fragmanda görüldüğü kadar kısa bulunuyor. Kimse fragmandakinden daha fazla kaliteli sahne beklemesin.

Filmle ilgili "anasını gösterip kızını verdiler" demek gerekir. Jack Amcanız önermiyor.
 
Toplam blog
: 352
: 2915
Kayıt tarihi
: 05.06.10
 
 

Jack Amca, düşünsel dünyasındaki gelişmeleri dışa vurmak niyetiyle başladığı yazı yazma sevdasına..