Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

06 Ağustos '13

 
Kategori
Şiir
 

Dağ esintisi

Dağ esintisi
 

Toprak bizi sever

Biz toprağı

Güneş, su

Rüzgâr gibi cömerttik

Seviyorduk

Göğün çocuklarıydık

Bir kadın elindeki

Köpüklü kahve

Bahardık

Erik dallarında erik çiçeği

Bahardık

Rüzgâr da sen ve ben,

Bahar olduğumuzu bilmeden…

Bu sabah uyandım

Odamın içinde yağmur

Bahçemde yasemen kokuları

Yapraklarında

Sabahın en berrak çiğleri

Kokuları güneşten

Renkleri yasemen renklerinden

Doğa el ele

Kuşlar börtü böcekler

Ağaçlar çiçekler güneşe âşık…

Yüreğim kaynar kazan

İçinde sen ve ben

Kalktım

Bulutlar su olmuş

Gençliğim ıslanıyordu

Yaz sandım saçlarını

Islanmak istedim

Elimde kahve fincanı

Yoksun ya,

Üç vakte kadar yanağımda

Dudakların…

Ya bana gel ya da

Göçüp giderim bu diyardan

Atlar nalsız kalır

Makaslar bıçaklar kör

Günlerim çamura gömülür

Yaz yağmurları

Bir daha yağmaz…

Gel gönlümün sultanı,

Sen çok seversin

Belki deniz kokusu yok evimde

Ama iki pencereli

Yatak odamdaki

Pirinç başlıklı yatağım senin olsun…

Hayır dersen

Unuturum seni

Sessizce, usulca geçip giden

“Dağ esintisi” gibi…

***

“Hala gelmedin…”

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 06.08.2013 17.15 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..