Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '13

 
Kategori
Sinema
 

Dağ Filmleri Festivali - 2013

Dağ Filmleri Festivali - 2013
 

Az önce ne öğrendim! Dağ Filmleri Festivali diye bir şey varmış :)

Dağcılığı, doğayı, gezmeyi sevenler, merak edenler kaçırmasın. Festivalde farklı uzunluklarda birçok film var. En güzel yanı, tüm gösterimler ücretsiz. Festival filmler 28 şubat-3 mart arasında iki farklı mekanda gösterilecek.

Fransız Kültür Merkezi

İstiklal Caddesi girişinde, sağda

Aynalıgeçit

Galatasaray Avrupa Pasajı, No:8 Kat:2

Dolu dolu bir programı var festivalin. İnsan hepsine katılmak istiyor :)

Festival filmleri ve diğer konularda detaylı bilgi için buraya bakabilirsiniz.

İyi seyirler :)

 
Toplam blog
: 3
: 768
Kayıt tarihi
: 04.03.12
 
 

Endüstri ürünleri tasarımcısıyım. Yazıyorum, geziyorum, yaşıyorum, tadıyorum, merak ediyorum, ara..