Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Dağılmak istiyorum

Dağılmak istiyorum
 

Şu Model'in şarkısı ne tatlıdır öyle, her dinlediğimde kendime geliyorum:)

Sabah uyanmak için müthiş ideal:) Meğer ne kadar zor uyanıyormuşum ben. Walla bu sabah zınk diye yataktan kalkınca anladım eksiklikleri...

Farkına varAmayanlar için açıklıyorum:))

 

Şu şarkının sözlerine bir baksanıza:)Müziği de unutmayın ama:)

İçimden Bir Masalın Külleri Uçtu Bu Gece

Yorgun Kırgın Kahramanı Gel Gör Ki Yalnız Tek Hece

Çok Değil Kısa Zaman Önce

Bir Masal Yeşerdi içimde

Sen Hergün Yalanlar Söyledikçe

Can Verdi Kalbim De Sessizce

Yüzüm Gözüm Şişene Kadar Ağlamak istiyorum

İçip Sabaha Kadar Bayılmak istiyorum

Caddelerde Dolanıp Bağırmak istiyorum

Müsadenle Bu Gece Dağılmak istiyorum

Şimdi arkadaşlar daha mutlu, sağlıklı yaşamak  için sabahları erkenden uyanıyoruz, mümkünse bir sevgili edinip sabahları sizi uyandırmasını isteyebilirsiniz hatta bunun için yalvarın derim…Ya da abartıp beraber uyanın:) Tatlı tatlı sözler duyun:) azıcık nazlanın:)  tamamdır bu iş sonra:)

Derin bir diyafram nefesi, sonrası TİBETİN GENÇLİK PINARI, Sonra MODEL gelsin.

Artık güne hazır ve uyanıksınız:)

 
Toplam blog
: 5
: 448
Kayıt tarihi
: 07.05.12
 
 

İlgi alanları: kitap, dergi, yoga, meditayon, felsefe, şarap, gece, ayakkabı, iş yerim, tütsü, kı..