Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '21

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Dağınık Çikolata

Şu zamanların en çok konuşulan çikolatası bana öyle bir göz kırptı ki! “ Beni daha görmedin mi, hiç bahsetmedin benden. “ dermişçesine. Sosyal medyada ve tüketicilerde bu bahsedeceğim çikolataya karşı yoğun bir ilgi olduğunu fark ettim. Şimdi çikolatadan bahsettiğimi gören, köşeyi takip eden tatlı okuyucular da içinden şöyle diyor:

Yani özge sen de eviriyorsun çeviriyorsun lafı çikolataya getiriyorsun.

Haklılar mı? Evet, seviyoruz.

Şimdi ben içimden diyordum ki, şu sıralar sektörde pek de bir hareketlilik yok. Yeni ürün üretimi kapsamında en son 4.çeşit çikolata olan Ruby’ler arttı. Bundan sonra da pek bir değişik üretim(içerik veya tasarım), dikkat çekici bir durum görmedim. Kendisini tekrarlayan üretimleri görüyordum genelde, derken… Karşıma şak diye dağınık bir çikolata çıktı. İçerik olarak bir farklılık yok, bundaki mevzu tamamen gıdanın tasarımında. Bizim bildiğimiz standart kare çikolatalar olur ya? Üretici, düz standart kare çikolata yerine dağınık görünümde bir çikolata tasarlamış. Yani satın aldığınız kare çikolatayı açtığınızda dağılmış bir şekilde değil elbette, tasarımından kaynaklı farklı bir dokuya ve dağılmış bir görünüme sahip. Minik tablet çikolatalar da karenin üstüne dağılmış durumda. Bu çikolatanın ambalajında “Dağınık sevenlere. “ yazısı bulunuyor ve bir karesi 60 gram olarak karşımıza çıkıyor.

Çikolatayı dağıtma fikri kimin aklına geldi bilmiyorum ama oldukça hoşuma gitti. Hayal dünyası gelişmiş olan kişilerin gıda sektöründe çalışması mutluluk verici. İnsanlara düşününce basit gelen bu düşünce uygulanınca bakın nasıl ilgi çekiyor. Yeni ürün üretimi sadece içerik değişikliğini değil böyle tasarımları da ortaya çıkarıyor. Kısa zamanda pek ünlü oldun, hadi iyisin!

Sağlıkla Kalın!

Not: “Simetri hastalığı olan gözünü kapatıp yiyebilir.”

Gıda Yüksek Mühendisi

Nermin Özge Bilge

 
Toplam blog
: 385
: 303
Kayıt tarihi
: 20.02.15
 
 

Gıda Yüksek Mühendisi  ..