Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '16

 
Kategori
Deneme
 

Dağıtalım toz bulutunu

Dağıtalım toz bulutunu
 

Ben bir gece yarısı darmadağın yakaladım seni.

Gecenin bir yarısı susayıp uyandığında ağlayan annesini yakalayan çocuk gibi

Çabucak siliverdin gözündeki yaşı görmeyeyim diye.

Silme be bırak ben sileyim.

Sonra da sarılayım sımsıkı kırılsın kemikleri acılarımızın

Nasıl yaparız bunu bilmiyorum.

İyi mi gelecek kötü mü onu da bilmiyorum.

Ama girdik bir kere yola,

Ben içine doğru yürüyorum.

En derine.

Dağıtacağız toz bulutunu.

Hem sen demedin mi beraber saracağız yaralarımızı diye.

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..