Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Dağlanmak için

Dağlanmak için
 

Dağ


Size, beni yerden yere vuran umut gerekti biraz
Dört elle sarılmak istediğiniz
Burnunun dikine götürecek umut.
Unuttum ben umut etmeyi
Sizin köhne iç çekişlerinizin içtensizliğine terkettim.
Yollar umut olmaktan çıkalı epey bir zaman oluyor bende
Yollara kurduğu tuzakları bir bir ayıkladım umudun.
Ayık kafa ile yola çıkmak ne mümkün?
Yalpalamamak haddime mi düştü?
Bana umuttan gayrı yol,
Umut etmekten öte, güveni olmayan dal düştü...
Açıp gözlerimi dağları gördüm sonra,
Dağlar, dağlamak için gel ediyordu,
Gördüm!
Sizin ellerinizde dünyalar
Gözlerinizde ışıltı
Ayaklarınızda prangalar vardı.
Ellerim boş,
Ayaklarım alabildiğine özgür
Vuruyordum kendimi
Dağlanmak için
Gel eden dağlara...


M'S 
 

 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..