Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Dağlar'ın çağrısı!..

Dağlar'ın çağrısı!..
 

Bugün saat 11.00 sularında Gümüşhane'de meydana gelen çığ felaketinde hayatını kaybeden on bir kişiden biri de Erhan Terzi..

Karadeniz Teknik üniversitesinde İngilizce okutmanı olan Erhan Terzi, aynı zamanda bir İnternet kullanıcısı..

Son yazdıklarından birinde de, "Dağlar beni çağırıyor; ancak kızım bırakmıyor.." diyor.

Nedense isim bana yabancı gelmedi.. Erhan Terzi'nin de bir blog yazarı olduğunu öğrenince, önce bizim blog'ta arama yaptım. Acaba, milliyet.blog'ta yazan biri miydi..

Ancak, bizim blog'ta böyle bir isim yok.. Daha sonra Google'da aradım.. Şu adreste Erhan Terzi'yi buldum. Kendisi çeşitli yıllarda yaptığı dağ yürüyüşlerini yazmış:

http://www.erhanterzi.com/sabalan.asp

Dağlar'a sevdalı bir adam, dağlarda can vermiş oldu. Ama geriye kendisinden İnternet ortamında yazdığı şeyler kaldı.

Bir zamanlar Cüneyt Arkın'ın başrolünü oynadığı "Alageyik" isimli bir film vardı. Orada da dağlara sevdalı bir kahraman'ın sevdiği kızla dağlar arasında kalan iç mücadelesi anlatılıyordu.

Belli ki merhum Erhan Terzi de böyle bir iç mücadele yaşamıştı. Bir yanda kızının "babacığım gitme.." isteği, bir yanda dağların "hadi gel.." diye seslenişi..

Belki de bir blog yazarı olmanın sonucu olarak, tanımadığım Erhan Terzi'ye böyle bir yakınlık duydum ve bunları yazmak istedim..

Ya da bir gün bizler de bir şekilde "ebedi aleme" gittiğimiz de bizden geriye kalacak olanın "sanal alemde" yazdıklarımız olacağını düşünerek, bir vefa borcu gibi düşündüm. Ola ki, biz gittiğimizde de bizim için rahmet okuyanlar bulunsun..

Erhan Terzi ve arkadaşlarına Allah"tan rahmet, geride kalanlarına ve özellikle küçük kızına sabırlar diliyorum..

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..