Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '17

 
Kategori
Üniversitelinin Sesi
 

Dağlar

Türküler söyleyip,ağıtlar yaktık,

Günlerim hep sizle,ey yüce dağlar,

Bilmem öldüler mi? bilmiyom sağlar,

Hep size anlattım,derdimi dağlar.

 

Okutup,yazdırıp,gelin eyledim,

İçim kan ağlarken,ninni söyledim,

Dağlara çıkarak,gizli ağladım,

Siz bile kalbimi,kırdınız dağlar.

 

Gece,gündüz,dağ,taş,bayır çalıştım,

Yalnızlığa gün geçtikçe,alıştım,

Sözde el içine,mutlu karıştım,

Oysa dert yüklüydüm,gördünüz dağlar.

 

Gün geldi,onlara ihtiyaç duydum,

Yıllarca ceplere,harçlıklar koydum,

Sanki eşkiyayım,hepsini soydum,

Ne sözler ettiler,duydunuz dağlar.

 

Başım sizin gibi,hep yücelerde,

Çok çileler çektim,o gecelerde,

Bayramı duyunca,dil heceler de,

Gönül hep umuyor,neyleyim dağlar.

 

Sanki bir kemiğim,ite attılar,

Oğul, kız birleşip,sanki battılar,

İçim kan ağlarken,mutlu yattılar,

Siz bile üstümü,örttünüz dağlar.

     11.09.2016

       Ekrem Yiğit.

 

 
Toplam blog
: 14
: 71
Kayıt tarihi
: 24.02.17
 
 

15.02.1958 Yılında KIrşehir'in Mucur ilçesinde doğdum.İzmir, Ardahan, Nevşehir ve Kırşehir illeri..