Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '09

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Dağları taşlamalarım

Dağları taşlamalarım
 

DAĞLI DÜŞÜNCELER- GÖRÜŞLER

Dağdan inenler kahraman gibi karşılandıklarına göre, acaba maksat üzüm yemek mi yoksa bağcıyı dövmek onun burnunu sürtmek mi?

Bakalım bu dağdan inmelerin arkasında daha neler var? Bir taraf düğün bayram ederken öbür taraf kuşkuyla dudak büktüğüne, kızıp köpürdüğüne göre, korkarım bu gidişle yağacak gibi umduğumuz dağlara kar!

Dağlar dağladı beni

Gören ağladı beni

Bak feleğin işine(!)

Açılım sevdasıyla

Dağlıya muhtaç etti

A.B.D. ye bağladı beni!

****

Dağdan inenlere ve ineceklere umut bağlandığına bakıyorum da, Nasrettin Hoca geliyor aklıma. Hoca kaybettiğini eşeğini türkü söyleyerek arıyormuş. Bunun nedenini soranlara şöyle demiş: “Umudum şu dağın ardında. Eşeğimi orada da bulamazsam, seyredin siz benim söyleyeceğim yanık türküleri!”

Erhan Tığlı

*********

 
Toplam blog
: 776
: 600
Kayıt tarihi
: 13.10.06
 
 

Emekli edebiyat öğretmeniyim. Yazı ve şiirlerim çeşitli gazete ve dergilerde çıkmaktadır. 20 kita..