Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '09

 
Kategori
Güncel
 

Dağlıca şehitleri anısına... Mehmet burada

MEHMET BURADA…

Her yerden çığ gibi akıyor,

İstanbul’dan, Erzurum’dan, Diyarbakır’dan,

Türkiye’nin her bir köşesinden,

Kırmızı - Beyazlar akıyor.

Eller havada Gaziantepli Mehmedim nerede?

Mehmedim burada,

Herkesin önünde.

Yürekler dağlandı, ağıtlar yakıldı,

Başımız dik, bayraklar fışkırdı.

Aktı yürekler bir sel gibi aktı.

Eller havada Yozgatlı Mehmedim nerede?

Lokmanım burada,

Hepimizin önünde.

Omuz omuza verdiler,

Göreve beraber gittiler.

Nereden bilsinler?

Hainler pusu kurmuşlar,

Sisli bir havayı seçmişler,

Kardeşlerimizi vurmuşlar,

Eller havada Afyonkarahisarlı Mehmetlerim nerede?

Selçuk’um burada, Yavuz’um burada,

Hem de omuz omuza.

Türk – Kürt kardeştir,

Bunları ayıran haindir.

Birlik aktı, beraberlik aktı,

Kardeşlik aktı.

Eller havada Adıyamanlı Mehmedim nerede?

Abdurrahman burada,

Hem de önümüzde.

Türkiye yasta, Türkler yasta,

Yanmasın yürekler yanmasın bir daha,

Her gün içtima yapılır içtima.

Eller havada Ordulu Mehmedim nerede?

Zekeriya’m burada,

Kalabalığın ortasında.

Kıyafetlerin askıda ilk gün ki gibi duruyor,

Bomboş ayakkabılar sahibini bekliyor.

Bayrağım sen dalgalan, hep dalgalan.

Aslanlar seni bekliyor.

Eller havada Eskişehirli Mehmedim nerede?

Soner’im burada,

Vatanımın bağrında.

Davul zurnayla gönderildi.

Bayraklarla, salâvatlarla karşılandı.

Bu vatan için en üst mertebeye ulaştı.

Eller havada Karslı Mehmedim nerede?

Tarık’ım burada,

Atalarımızın kucağında.

Beraber olduk, elele durduk,

Hainlerin oyununu yüreğimizle bozduk,

Bir gurur deryasında boğulduk.

Eller havada Uşaklı Mehmedim nerede?

Mehmet’im burada kışlaların kapısında.

Bu vatana bir namert eli değmez,

Bu vatan bilin ki bölünmez.

Benim Mehmetlerim hiçbir zaman ölmez.

Eller havada Bursalı Mehmedim nerede?

Samet’im burada,

Ana ocağında.

Nakış gibi yüreğimize işlendiniz,

Bu vatanın bekçileri sizlersiniz,

Ay – Yıldızlı bayrağımın rengisiniz.

Eller havada Antalyalı Mehmedim nerede?

Mustafa’m burada,

Kardeşinin yanında.

Bu cennet vatana uzanan eller kırılsın,

Bizim Tarihimizi herkes yeni baştan okusun,

Mehmetlerimize hakkımız helal olsun.

Eller havada Kırıkkaleli Mehmedim nerede?

Vedat’ım burada,

Gazi dedesinin yanında.

 
Toplam blog
: 23
: 1205
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

Gündemi takip eden ve yazmayı seven birisiyim...  ..