Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '06

 
Kategori
Haber
Okunma Sayısı
408
 

Daha 17 daha 17 ama 17 aylık

Çalıştığım işyerine 14 km uzakta 17 aylık bir bebeğe defalarca tecavuz edilmiş.. 14 km uzağımda dünyanın gelmiş geçmiş en adice suçlarından biri her gun güzergahından geçtiğim bir yolun yanında işlenmiş..

Ve abim.. O da bir polis.. Olayın işendiği günde adliyede görevli. Üzüntüden ve sıkıntıdan o kadar çok bunaldi ki hala şaşkınlık içersinde. Şahısları bizzat gormüş.. Ruh gibi dolaşıyor. Çünkü 3 tane dünya tatlisi kizi var.. "Onları düşünüyorum Ozan" diyor. "Çocuklarıma bakmaya bile kıyamazken 17 aylık ağzında emzikle dururken, defalarca tecavüze uğradığını düşünmek beni yok ediyor dedi.

KIYILIR MI.....

Ya neden bir insan neden bir bebeğe tecavüz eder. Psikanalizini mi yapalım?Bilimsel gelişimini, sosyal ve kültürel oluşumlarını mı tartişalim? Bunları bir kefeye koyup bu ruhsal dengesizliğin analizini mi yapalım? Bunları yapanların hangi düşünceyle eyleme geçtiğini mi tartışalım?

EVET ARKADAŞLAR TARTIŞALİM.. ASIINNNN BUNLARIII.. KESİNNNN BUNLARİİİ.. demeden önce bunun ardılına bakalım. Yoksa biz daha çok duyariz 14 km uzağımızda dünyanın en büyük suçlarının işlenmesini.

Üniversiteler, psikologlar, bilim çevreleri nerdesiniz? yoksa hala vize ve bütünleme kağıtlarını mı hazırlıyorsunuz.. Kafanızı kaldırın da olanlara bitenlere bir kaç cümle edin.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Düşündükçe çıldırıyorum, aklım almıyor, hiç bir açıklaması yoktur bunun.Sadece seyirci kalan bir toplumuz biz, çok üzülsekte sadece üzüntümüzü dile getirir susarız. Peki nasıl çözülecek bu sorunlar? pek çok ruh sağlığı bozuk insan aramızda dolaşıyor ve bizim hayal bile edemeyeceğimiz kadar tehlikeli olabiliyorlar. Bu tip suçlar işleyenlerin genellikle çocukluk döneminde büyük problemleri vardır. sanırım ailelere çok büyük işler düşüyor.Sevgi ile büyümeli çocuklar.Çünkü onlar geleceğimiz oluyorlar..Ve çok olumsuz çocukluk dönemi geçirenler , ileride bizim için böyle acı tablolar yaratan canilere dönüşüyorlar..

Burcu Ege 
 05.11.2006 15:02
 

Sevgili kardeşim Ozansal, durumumuz iyi değil... Polislerimiz akşam eve hasta dönüyor; bu kadar suç, bu kadar utanç olamaz. Suçları nüfusa oranlayıp ve başka ülkelerle kıyaslayıp bir kenara çekilemeyiz. Türk milletine sevgi yakışır, doğru yaşamak yakışır, merhamet yakışır. Tarihteki her dertten şerefli ve haysiyetli bir millet olduğumuz için kurtulduk. Kadınlarını başta olmak üzere, milletinin her ferdini mutlu etmeyen bir milletin yüzü güler mi? Devlet-millet elele vermeli, bu utançlara son vermeliyiz. Bu gidiş iyilik getirecek bir gidiş değil... Artan şiddetin kime zarar vereceği belli olmaz. Türk yurdunu sevgilerin rengarenk çiçeklere dönüştüğü bir yurt yapalım. Sevgiyle kalın ve sevgiyle yaşayın ozansal kardeşim...

Cemal Hüseyin Çağlar 
 04.11.2006 22:41
 

selamlar...sözlerime tercüman olmuşsunuz ,tek yaptığımız şey vah tüüh..demek...ah la vahla olmuyor bu işler o masuma kıyan kadın ortalıkta bugün o çocuğa olan yarın bizim evlatlarımıza olmayacağı ne malum...artık birileri birşeylr yapsın...sayın çok çok sayın başbakanımız nerdesin...bu konuya yan gelip yatarak seyirci kalmayın lütfen...ben bir anneyim içim acıyor...böyle canavarlara lanet olsun...allahın adaleti mutlaka tecelli edecektir...saygılar...tuba

tugba 
 04.11.2006 16:14
 

Bende duyduğumdan beri aklım almıyor,bebekle ilgili her haberi yüreğim ağzımda okuyorum,o miniği sevgiyle sarıp sarmalayıp çektiklerini biran önce unutturmayı nasıl çok isterdim..Ona bu iğrençliği yaşatanlara ise biran önce en ağır ceza neyse o verilmeli,zira ruh doktorları bile tedavi edilemez bulmuşlarsa o insan dışı mahlukatları daha fazla yoruma gerek yok kanımca, bir an önce bu dünyadan def etmeli onları ,en ağır ceza nasıl olacaksa..

güne_bakan(Nazenin yavrusu) 
 03.11.2006 18:12
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 3
Toplam yorum
: 7
Toplam mesaj
: 2
Ort. okunma sayısı
: 455
Kayıt tarihi
: 02.11.06
 
 

26 yaşında.. Kamu yönetimi mezunu, çok okuyan, çok düşünen, biraz pesimist ama gene de düşüncelerimi..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster