Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Daha az düşünüyorum

Daha az düşünüyorum
 

insan


Olanın da farkındaydık bitenin de
Ne garip ki olacakların da
Bile bile düştük yollara
Ve bile bile ayırdık düştüğümüz yolları
Senin elinde bir bardak çay
Bir bardak da benim elimde. 
Oturup karşılıklı içiyoruz şimdi
Aramızda bin yıllık bir mazi
Ve iki dünya kadar uzak zaman... 
İçten içe kanayan yürekleri yok sayarsak
Yok aslında bir şeyimiz
Hiç bir şeyimiz yok artık
Dünya senin de tepiniyor üstünde
Benim de! 
Ben biraz daha az acı çekiyorum 
Daha az yoruluyorum düşünürken
Bırakıp gittiğin hançeri 
Ciğerlerime saplayarak 
Daha az düşünüyorum... 
M'S

 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..