Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '07

 
Kategori
Küresel Isınma
 

Daha az enerji icin Blackle

Uzun zamandır takip ediyorum enerji tasarrufu ve küresel ısınma ile ilgili gelişmeleri. Ona göre de bir dünya vatandaşı olarak hem kendime, hem çevreme nasıl bu konuda fayda sağlayabilirimin derdindeyim. Bugün de yeni bir haber geldi bana ve derhal sizinle paylaşmak istedim.

Haber, Google ile ilgili aslında. Buna göre, Mark Ontkush adlı çevreci bir arkadaş, bir blog yazısında, hali hazırda her gün milyonlarca kez kullanılan Google sayfasının arka planının beyaz yerine siyah olması halinde, yıllık 750 Mwatt-saat enerji tasarrufu sağlanabileceğini söylemiş. Google da bu yazıyı dikkate alarak hemen www.blackle.com adlı kendi sayfasının siyah versiyonunu oluşturmuş. Hatta, sayfaya bugüne kadar kazanılan enerji miktarını da eklemiş bilgi olarak.

Ben de blogum vasıtasıyla tavsiye ediyorum sizlere, eğer bir şey arayacaksanız internette google yerine www.blackle.com tıklayarak arayınız. Farklı bir sayfa değil, yine google fakat siyah arka planlı.

Kendinize ve çevrenize dikkat edin,

 
Toplam blog
: 12
: 20429
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

79 Antalya dogumlu, İTÜ Endüstri Mühendisliği okumuş, hayatı seven tam bir akdeniz adamı.....