Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '09

 
Kategori
Trafik
 

Daha başka Hande'ler ölmesin.

Daha başka Hande'ler ölmesin.
 

Allah rahmet eylesin.


Sevgili okuyucular ve arkadaşlar.

Birkaç dakika önce Sabiha Rana’nın (Şabiş ablanın) yazdığı bloğunu okudum. Üzüntümüz sonsuz. Sevgili kızının da aynı zamanda okulundan da sınıf arkadaşı olan ve geçen gün 6 günlük evli iken eşiyle birlikte Bodrum’da ki Turgut Reis’de balayı tatillerini yaparlarken geçirmiş oldukları kaza sonucunda hayatını kaybetti.

Milliyet gazetesinde çıkan haberi:

http://www.milliyet.com.tr/Yasam/HaberDetay.aspx?aType=HaberDetay&KategoriID=5&ArticleID=1149097&Date=12.10.2009&b=Hande%20en%20mutlu%20%20tatilinde%20oldu

Sebep aşırı hız.

Kendime bir görev sayarak bu kazanın ne ilk ne de son olacağını vurgulamak istiyorum. Kazaları çoğu da aşırı hızdan olmaktadır zaten.

Ne pahasına olursa olsun buna kader denmiyor. Bir yerde cahillikte diyebiliriz. Ya da yanında kine hava atmak mı dersin ya da kendini ispatlamak mı? Neyi ispatlayacak ki. “Ben böyle de hızlı araba kullanıyorum mu diyecek.”

Türkiye’de Karayollarında kullanılan ve halende yürürlükte olan bir hız sınırlaması vardır. Yakalandı mı da cezası da vardır. Bunun her sürücünün de bilmesi gerekir. Tabi de eşinin ölümüne sebep olan Taner Çakır’ında bilmesi gerekirdi. Ama ne yazık ki bu olaylar yaşanmaktadır.

Ben burada sürücülere daha dikkatli ve kuralların ön gördüğü hızda seyahat etmeleri için uyarı da bulunmak istiyorum.

Kurallar insanlar için vardır. Bu kurallara harfi harfine uyulması insanlarımızdan istenmektedir. Özellile kendi sağlıkları için. Trafikte şart olduğu için değil. Her şey bizim bu hayatta daha sağlıklı ve huzurlu yaşamamız için vardır bu kurallar.

Lütfen ama lütfen kurallara uyalım.

Hatırladığım kadarıyla şehirlerarası hız sınırı otomobiller için 90 km/ saat'dir.

Lütfen daha

DİKKAT!

Sevgi ve saygılarımla.

Not: Sabiha Rana'ın bloğu. "Hande balayında ölüme merhaba dedi."

http://blog.milliyet.com.tr/Hande_balayinda_olume_merhaba_dedi!/Blog/?BlogNo=207779

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..