Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Daha bi zengin

O değil de;

Yeni şeyler yazmalı... Bir öncekinden daha iyi olmalı... Silgi kullanmamalı. Kimbilir belki de hiç yazmamalı...Yaza yaza yaz gelmeli. Erikler çiçek açmalı ayvalar sararmalı.

Tamam tamam abartmayalım... ne mevsimini biliriz ne esprisini.

O değil de;

Bugün nes içmedim. Ondandır bu sersemliğim. Tilkiler deseniz ahenkle raksediyor.

Dansetmek... raksetmek...

Raksetmek daha bi zengin durdu sanki... Entel bi laf ya muhtemelen ondandır...

O değil de;

Sizin havanız nasıl blmiyorum ama burada kar soğuğu var. Yanlız şimdi dikkat ettim de ’soğuğu’ yazmak bayağı bi zahmetli..

O değil de;

’lay la lay la la/sen güneş ben ay/annem de seviniyor/ hah ha hah ha hay’

Hadi yeter bu kadar. Kaçtım ben...

O değil de;

İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..