Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '08

 
Kategori
Güncel
 

Daha büyük patlama...

Daha büyük patlama...
 

Kriz'e mandolin çalmak..


Politikadaki başarısızlıkları gördükce, "artık politikayla ilgili yazı yazmayacağım" diyorum bazan kandi kendime...

Ama tahammül edemiyorum, yazmaya yöneliyorum...

Tıpkı "hamdolsun" nidalarını duyduğum zamanlar gibi, tıpkı by Derviş'in açıklamalarını duyduğum anlardaki gibi...


"Hamdolsun ekonomimiz global krizden fazla etkilenmedi, iyiyiz" diyor Başbakan...

"2001 krizinden sonra ekonomik önlem paketleri uygulandığı ve Türkiyenin Çin piyasasına açıldığı için Amerikadaki finansal krizi ülkemizi fazla etkilemeyecektir" diyor by Derviş...

Vatandaşın bayram öncesi cebindeki 100 Türk Lirasından bugün yaklaşık 45 Türk Lirası uçup gitti, siz hala hamdlarla, Çin piyasalarıyla uyutmaya çalışıyosunuz kamuoyunu...

Bugün Dolar 1.56 yı gördü beyler.!

Kimse düşüş beklemesin...

6 yıl önce ülkem insanı 1.75'i yaşamış, dimdik ayakta kalmayı başarmış...

Merak etmeyin yine başaracak kanaatkar vatandaşım...

Dolar 1.75' lere gelecek sevgili arkadaşlarım ve orada sabitlenecek kısa zamanda... Hep birlikte göreceğiz...

Vatandaş olarak daha duyarlı olmamız gerekmektedir gelişmelerden dolayı fakat öylesine kilitlenmiş ki yurdum insanı, elektrik, su, doğalgaz gibi sabit giderlerini bile aylık otomatik zamlarla adeta kilitlenmiş duruma gelmiş ve karşı koyabilecek ne bir gücü kalmış, nede düşüncesi...

Ülke yönetmek ciddi iştir...

Devlet senfoni orkestrasını yönetmeye benzemez...

"Siz gidin, başkası gelsin" felsefesinde değilim, çünkü başka bir siyasi lider de yönetmiş olsa ülkeyi, Amerikaya her anlamda bağımlı olduğumuz için ve tüm yönlendirilmeler Amerika tarafından uygulanmaya konulduğu için değişen hiç birşey olamayacaktır...

Dünkü yazımda da belirtmiştim...

Ben, Amerika'daki finans krizinden dolayı sevinç duyuyorum...

Kriz'in daha da büyümesini arzuluyorum...

Büyüyüp, tüm dünyayı etkisine daha da şiddetle etkilesin istiyorum...

Daha da büyük patlamalar yaşansın istiyorum...

Patlasın ki, kapitalizm'in ne denli öldürücü sistem olduğunu herkes görüp yaşasın ve o zaman bir başka sistem bulunur...

Sevgiler..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..