Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

26 Kasım '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Daha cesurum artık...

Daha cesurum artık...
 

Sığınmak istedim...

Bir köşeye sığınıp dinlenmek istedi yüreğim sadece, huzur istedi... Her şeyden uzak sessiz sedasız. Uzun uzun anlatacak zamanım bile yoktu dinleyecek de, yalnızca bir limana sığınır gibi kıvrıldım yüreğinin bir kenarına usulca.

Geçmişin acılarını arkamda bırakıp, mutluluklarını ise gelecek için bir kenara biriktirdim. İkisini de taşıyacak gücüm olmadığından değil güvendiğimden...

Ama bilemedim yine hayatın yanlış kapısından adım attığımı... Mutluluklarım dağıldı gitti yine inci taneleri gibi, hayal kırıklıkları kaldı avuçlarımda... Yalnızlıkla başbaşa.

İnsanlara olan güvenimi kırdın belki, ustaca yalan oyunu oynamayıda öğrettin. Düşünce daha cesurca hayata tutunmayı, geleceğe daha kararlı bakmayı da... Yeniden.

Ama hayattan kaybettiklerim kadar kazandıklarım da olmadı değil...

 Daha cesurum artık;

 Hataydı dememek için çabalıyorum..

 İçimde büyütmüyorum hiçbir şeyi.

 Hiç umursamıyorum bile...

 Cümleleri dinlemiyorum artık

 Yalanlarına inanmak ise asla...

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..