Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Nurten Yiğit Tartaç

http://blog.milliyet.com.tr/nurmer

15 Ağustos '16

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
Okunma Sayısı
119
 

Daha da Bosch almam

Daha da Bosch almam...
 
 
Bu Bosch'un umurunda olur mu?
 
Olmasın...
 
Ne diyordu Robert Bosch?
 
"İnsanların güvenini kaybetmektense, para kaybetmeyi tercih ederim."
 
Ve
 
" ... çünkü miras bıraktığı bir ilke hep aynı kaldı... " diye devam ediyordu reklam filminde. Bu ilke "GÜVEN" di.
 
Ben de güvendim bu makinenin kalitesine. 
 
Çamaşır makinemi değiştirdim bir buçuk yıl kadar önce. En iyisidir diye düşünüp Bosch almaya karar verdim. 
 
Kısa bir süre sonra yıkadığım çamaşırların kokusunu beğenmediğim için bir terslik olduğunu düşünüp servis çağırdım. 
 
 Makinenin cam kapağının önündeki lastiğin arasını kurulamak için araladığımda zift gibi bir leke gördüğümü söyledim gelen servise. Baktı... "Bu önemli değil. Kokuyu bu yapmaz ama zaten aradan bir kaç ay geçtikten sonra firma bunu değiştirmez. Islak bıraktığınız için olmuştur. Bunu ilk birkaç gün içinde bildirmeliydiniz..." falan gibi bir şeyler söyledi. 
 
"Ben yeni aldığım aletin orasını burasını didik didik kurcalamam gerektiğini bilemedim afedersiniz." 
 
"Tamam temizlik hastası değilim ama eşyalarıma da titizimdir doğrusu."
 
"Hem ıslak bırakmış bile olsam ( Kullanım hatası )Bosch gibi bir markanın ilk birkaç ay içinde, kapağını açınca burnumun direğini kıracak bir küf kokusu yayması, lastiğinde bu koca lekenin oluşması normal mi..?
 
ve daha bir yığın dil dökmelerim fayda etmedi. 
 
Bosch'un internet sayfasına şikayetimi yazmam da durumu değiştirmedi. Tamam, son derece kibar ve hiç bekletmeden geri dönüş yaptılar. Tekrar servis yolladılar. Gerçi " Bana servis göndermeyin lütfen. Çünkü makineyi aldığımdan beri gide gele ezberlediler adresimi. Üstelik sorunumu firmadan kaynaklı bir sorun saymadıklarından her seferinde servis ücret ödemek durumunda kaldım. Artık kesin çözüm istiyorum." demiştim ama neyse... 
 
Sonuç: sorun benden kaynaklı olduğu için lastiği ücretli değiştirebileceklerini ama  indirim yapabileceklerini söylediler. 
 
Derdim 150 - 160 tl lik lastiği bedavaya getirmek değildi. Yeni aldığım ve iyi bir marka olduğunu düşündüğüm ürünün kusurlu olduğunu anlatmaya çalışıyordum. Birkaç ay içinde böyle bir soruna yanlış kullanma sonucunda ben neden olmuş olamazdım.
 
Ne demişti Robert Bosch :
 
"İnsanların güvenini kaybetmektense, para kaybetmeyi tercih ederim."
 
İnanmadın anlattıklarımın samimiyetine, doğruluğuna. 
 
Güvenmedin...
 
GÜVENİMİ KAYBETTİN BOSCH
 
 
nurten y tartaç
 
 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Ben de aynen sizin gibi düşünerek eskiyen çamaşır ve bulaşık maknemi iyidir diye boch markasıyla değiştirdim.. ve gerçekten de bir sıkıntı var ben de memnun kalmadım açıkçası..

Meltem Şahin 
 23.08.2016 0:24
Cevap :
Meltem Hanım; ben de Bosch marka en iyisidir diye düşündüğüm için almıştım ama çok pişmanım. Firma yetkililerine bir türlü kabul ettiremedim kusurun benden kaynaklı olmasının mümkün olmadığını. Son çare tüketici haklarına başvuracağım. Yorum için teşekkürler Sevgiyle Not: umarım doğru yere yorum yazıyorumdur. Çözemedim Milliyet Blogu hala :) :(  25.08.2016 23:40
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 20
Toplam yorum
: 9
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 126
Kayıt tarihi
: 12.05.15
 
 

Eskişehir Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesi mezunuyum. Emekliyim.   İnsana, hayvana, bir küç..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster