Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '10

 
Kategori
Güncel
 

Daha ne kadar yanalım?

Daha ne kadar yanalım?
 

Türk milleti bu günleri de aşmasını bilir. Allah ana ve babalara güç versin, ülkemizi korusun.


Az önce gazeteden aldım acı haberi, 10 yiğit kaybettik yine kalleş terörist saldırılarında.

Yarın babalar günü ne bir telefon açabildiler babalarına ne de baba olanları duyabildi evlatlarını.

İçim kan ağlıyor ülkemden uzakta, bir hayalim var , sadece ama sadece mutlu bir ülkenin evladı olmak istiyorum.

Zor mu bu kadar ? Birlikte yaşamak zor mu?

Dünya kupasının oynandığı saatlerde dünya milletleri çoşarken benim ülkem teröre şehit veriyor gencecik evlatlarını.

Bu kez de mi " Vatan sağolsun" ? Bu kez de mi "Şehitler ölmez" ?

Yine mi teröristler kaçtı? Dağlara mı sıkalım kurşunları? Yaylalara mı atalım topları ?

Made in USA yazan uçak istemiyorum, Made in Israel yazan top tüfek anlaşmasına imza atmak istemiyorum.

Ben Türk çocuğuyum kendim gibi dimdik bir memleket istiyorum.

Geleceğe azimle yürümek, önüme dağları koysalar yıkıp geçmek istiyorum.

Elalemin markaları dünya vitirinlerine çıkarken ben neden onların gerisinde kalayım?

Size de lafım var ey siyasiler, ey iktidar vampirleri.

Bu halkı göz göre göre kandıran tüm siyasetçilerden iğreniyorum. Sizlerin yalanlarına ve peşkeşlerine lanet okuyorum.

Hadi, şimdi. Siyasetçiler doğuya, hadi şehit cenazelerinde aynı sözleri söylemeye, koşun hemen koşun. Doldurun safları.

Sizin yarınız yaşında olmayan çocukları veriyoruz toprağa.Gidin anacıkları teselli edin herzaman ki pişkinliğinizle.

Sıcacık evlerinizden çıkıp almaya çalışın gönülleri. Kaldırmayın dokunulmazlıklarınızı sakın dokunmayın.

Kaçıncı şehit? Kan ağlıyor memleketim. Şimdi ne diyeceksiniz? Sözün bittiği yeri çoktan geçtik.

Terörü lanetleyemeyen hainleri besleyin aranızda, Kürdü Türke kırdırmayı başardınız içiniz rahat olsun.

Teröristleri destekleyen hainler siz de muradınıza erdiniz, güya Kürt olduğunuzdan övünerek.

Kürt dostlarım var benim, sizleri anıyor, lanetleyerek.

Hain olmayı başardınız hadi gidin kutlayın.

Unutmayın yazdıklarımı yedirdiğimiz o gün, bugünleri hatırlayınca.

Kaybettiğimiz askerlerimizin mekanı cennet olsun, ailelerine başsağlığı diliyorum.

Rıfat Karlova

 
Toplam blog
: 180
: 4193
Kayıt tarihi
: 13.11.06
 
 

Kariyerini Uzakdoğu sahne ve televizyonlarında geliştiren  sunucu, şovmen, yazar, oyuncu Uğur Rıf..