Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Daha Nice Senelere!

Daha Nice Senelere!
 

Daha Nice Senelere!


12 senedir berabermişiz... Hiç farkında değildim. 

Bugün sabah o mektubu almasaydım, haberim olmayacaktı. O’na karşı bu kadar ilgisiz ve alakasız olabilmemden biraz utandım açıkçası… 

Oysa acı olduğu kadar tatlı günlerimiz de olmuştu onunla. 

Dönem dönem beni oldukça zorladı, bu ilişki bazen yaşanmaz hale geldi, çok kızdığım, isyan ettiğim günler oldu. 

Onu terk etmeyi, tamamen hayatımdan çıkartmayı fazlasıyla istediğim zamanlar oldu. Zaman zaman buna teşebbüs ettim. 

Ve evet itiraf ediyorum, gözüm dışarda oldu ona kızdığım dönemlerde. Arayış içine girdim. Ondan daha iyisini bulabilir miyim acaba diye. 

Ama tuhaf bir bağlılık da vardı. Bırakamadım, gidemedim 12 senedir işte. 

Ne olduysa geçtiğimiz Aralık ayında oldu. 

Artık yaptıkları dayanılır gibi değildi. İyi niyetimi devamlı suistimal ediyor, ben sesimi çıkartmadıkça daha ileri gidiyordu. 

Kararımı verdim ve onu bıraktım ve başka birini buldum. 

Tuhaf bir şey oldu bu ayrılığı koşulsuz kabul etti. 

Üzüldüm, ağrıma gitti. Bana seçenek sunabilirdi, yapmamayı tercih etti. 

Demek o da artık benimle beraber olmak istemiyormuş dedim, içimi rahatlattım. 

Ta ki bu sabah ondan o mektubu alana kadar. 

“Sn. A. Nilgün Aktaş 

12 senedir size hizmet verdiğimiz için çok mutluyuz. Daha nice güzel senelerde beraber olmak dileğiyle… Turkcell” 

Artık Vodafone abonesiyim…. 

Ama içim burkuldu yine de, 12 sene dile kolay. 

Acı tatlı seninle yaşadığımız her şey için teşekkür ederim. 

Güle güle, yolun açık olsun Turkcell. 

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..