Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '11

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Daha önce de söyledim ama…

Daha önce de söyledim ama…
 

“Seni seviyorum *
Seni seviyorum diye
Senden önce hiç kimseye
Söylemedim dersem
Yalan olur...”

Bu yaşa kadar kaç kişiye “Seni seviyorum” dedim ki? Bilmiyorum… Bildiğim, senden önce de birilerine söylediğim. Belki bu yüzden şarkı yakalayıverdi beni ta yüreğimden ve dinledim ve söyledim ve... Ve yüreğimin bütün köşelerinde hissettim.

“Hiç hesapsız, çılgınca
Seni seviyorum
Bazen bir çocuğun
Karanlıktan korktuğu gibi
Seni sevmekten korkuyorum”

Ne zaman oldu, nasıl sevdim seni hiç anlamadım ki!.. Anladığımda… Korktum seni sevmekten, hem de çok. Ama korkunun ecele faydası var mı ki? Sevmiştim bir kere, hesaba kitaba bakan kim?..

“Gözlerim
Az önce
İflas etti..
Issız, tenha üşüyorum
Isıtmak için içimi, içimden
Hiç aralık vermeden
Seni seviyorum, seni seviyorum
Seni seviyorum diyorum
Söylememem lazım biliyorum
Ama hoşuma gidiyor
İçimi ısıtıyor söylüyorum
‘Seni seviyorum, seni seviyorum’ ”

Sensizlik… Nasıl ıssız, nasıl soğuk, nasıl zor! Kaç kez “Seni seviyorum” dedim hiç aralıksız biliyor musun?.. Gri hücrelerimden yüreğime doğru giden, yüreğimi, ille de “ben”i ısıtan “seni seviyorum”ları kaç kez söyledim?.. Söyler söylemez ısındım, söyler söylemez ıssızlığım sona erdi ama… Ama hoşuma gidiyordu, söyledim, durmadan söyledim. Bir tek sensizliğime yetmedi.

“Söylememem lazım biliyorum
Susmuyor içim
Seni seviyorum diyorum
Canımın istediği
İçimin titrediği
Bu ilk defa, öncesi yok
Seni seviyorum, seni seviyorum”

Söylememem lazım biliyorum ama dayanamıyorum, söylüyorum. Sanki ilk kez söyler gibi söylüyorum: “Seni seviyorum” “Sanki ilk kez” mi? Ne sankisi? Senden önce sevdim mi ki hiç? Hayır!..

“Bir tek seni sevdim!.. Gerisi yalan.”

“Amacım beni sana
Sevdirmek olsa bu çok kolaydı
Ben seni sevmenin
Tadını çıkarıyorum”

Seni sevmenin tadını çıkardım; yüreğimle ille de usumla; seni sevmenin tadını... Bazen… Bazen, sen bilmeden sana küssem de, her daim seni sevmenin tadını çıkardım.

Aklımdayken......
Dün akşam o “adama” **
Gü-lüm-se-me-dim.
Çünkü dün akşam da
Bu sabah gibi
Seni seviyordum.

Kaç gece seni severek uyudum, kaç sabaha seni severek uyandım biliyor musun? Bilseydin… Bilseydin küstürür müydün?

“Seni seviyorum diye
Senden önce hiç kimseye
Söylemedim dersem
Yalan
Yalan olur.”

SENİ SEVİYORUM ..
SENİ SEVİYORUM ..

“Bir tek seni sevdim!.. Gerisi yalan.” diyebilenlerin "Sevgililer günü" kutlu olsun!..

*Nilüfer’in de seslendirdiği bir Kayahan şarkısı
**Şarkıda “kadına” diye geçiyor

 
Toplam blog
: 210
: 3227
Kayıt tarihi
: 29.03.07
 
 

Yazmak... Öyle güzel, öyle hoş ve öyle derin bir eylem ki!.. Olmazları bile oldurabiliyorsun. "Ke..