Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

DAHA SAYGIN DEVLET OLALIM

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

 

Dünya üzerinde

Hatırı sayılır

Sözü dinlenir

İyilik beklenir

Asla ve asla kötülük beklenmez

Daima ve daima

Tüm dünya insanlığı arasında

Barış ve kardeşlik

Geliştirmeye çalışan

Gelişmeci

Geleceğe güzel gözle bakan

Ve umut yayan

Bir devlet yapısına gelmeliyiz

 

Dünyanın bütün devletleri

Bizden

İyilik bekler olup

Asla kötülük beklemez olsun

 

Dünyanın neresinde olursa olsun

Yaşanan

Her olumsuzluğun gidereni olalım

 

Bu konularda yaklaşımımız

Tamamen

Barış diliyle

Artniyetsizce yapıldığı iyice bilinsin

 

Yani canlarım yani

Ben diyorum ki

Ya da istiyorum ki

Saygın Devlet olalım

Gün geçtikçe

Daha da saygın devlet olalım

 

Bu davranışımızla

Dünya Devletlerine örnek olalım

Kırmayalım

Kırılmayalım

Karşı söylemlerimiz

Bağırıp çağırmayla değil

Güler yüz tatlı dille olsun

 

Şunu bilelim ki

“Kötülüğü kötülükle karşılık vermek

Herkesin harcıdır

Kötülüğü iyilikle karşılık vermek

Er kişinin harcıdır”

Bu söz bizim atasözümüzdür

Atasözleri toplumu doğruya çeken sözlerdir

Uyanlar kazanır

Uymayanlar kaybeder

 

Ayrıca

Allah Kuranda

“Kötülüğe kötülükle karşılık vermek

Normal haldir

Sen düşünsen

Ben bu kötülük yapana

Nasıl bir iyilik yapsam da

Bu kötülüğü önlesem diye

Bakarsın

Düşmanın dostun oluvermiş

Ancak

Akıl sahipleri öğütten anlar”  der

 

Biz

Akıllı olup

Hem atasözlerimize

Hem Allah öğütlerine

Kulak vereceğiz uyacağız

Kötülüklerden

Düşmanlıklardan

Ülkemizi koruyacağız

Sağlık ve mutluluk içinde

Yaşayıp gideceğiz

 

Evet

Sevgili Türk Halkı

Son günlerde yaşadığımız

Dost devlet sayısının azama durumu

Beni üzüyor

Bu durumdan kurtulup

Çok Saygın Devlet olup

Geleceğimizi garanti altına almalıyız

 

Umarım

Devletimizin önde gelenleri

Beni duyarlar dinlerler

Benim özlemimi giderirler

 

Son sözüm

Saygınlığın gölgesi hoş olur

O gölge

Altında oturanlara sefa verir

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..