Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '10

 
Kategori
Deneme
 

Daima

Daima
 

Ve ....................

Kaldığım yerden devam ediyorum, ya da bıraktığım yerden.

Yazmamanın verdiği acı yazmanın verdiği acıdan daha beter.Bir kere başlayınca bir daha durmak olmuyor. Durunca tekrar başlayıncaya kadar ciddi bir toparlanma süreci geçiyor. Bu arada yaşadığın sıkıntılar çabası.

Bundan sonra devamlı yazar mıyım bilmiyorum. Kendimi duyurmak istiyorum.

Ben bilinmek istiyorum, bu egoizmin bir başka boyutu mudur.

Yazarken de acı çeker insan.

Yazarken de, yazdıktan sonra da.Hep bir eksik kalmış duygusuyla yazar üstelik.

Ya doğru şeyi doğru şekilde aktardım mı.Ya da söylediklerim neyi ifade ediyor, kimi nasıl ya da neyi nasıl gösteriyor şeklinde.

İşte bu sorunlar ile yeniden boğuşmak ve okunmak istiyorum.

Bİliyorum, bildiğimi göstermek istiyorum.Yazarken ben (de) aydınlanıyorum.

Hayata dair ne varsa bildiğim bunun üstüne.

Sevgilerimle

 
Toplam blog
: 16
: 542
Kayıt tarihi
: 18.08.09
 
 

1971 Kars doğumluyum. Ama karadeniz kızıyım. Babamın mesleğinden dolayı eğitim hayatım farklı yerler..