Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Dalgalanmışsın... Durulursun...

Dalgalanmışsın... Durulursun...
 

Dedim ki; “Bugün bir tuhafım. Hüzün ve mutluluk iç içe… Deliriyor muyum sence?”
Dedi ki; “Merak etme… İyisin… Dalgalanmışsın… Durulursun”

Hani şarkıda söylüyor ya; “gökyüzü bazen ciğerime doluyor” diye… İşte benim de öyle oldu… Gökyüzü ciğerlerime, hücrelerime dolup taştı… İçimde geçmişe ait güzellikleri uyandırıp, kaçtı…

Yok yok bu geçmişi havalandırmak değil… Ne olduğunu anlamamak… İçine dolup taşan rüzgârın yönünü hesaplayamamak…

Diyorum ki; “ bugün bir haller var bende… Böyle garip bir duygu… Hani her an bir sürprizle karşılaşıp, dünyanın en mutlu ya da en mutsuz insanı olabilecek gibi… Ama dedim ya, anlamlandıramıyorum… Bu ne tuhaf bir haldir… Ne tuhaf bir mutluluk…”

“ Niye ille didikliyorsun… Mutluysan mutlusun… Tadını çıkar… Böyle salıncakta salınır gibi… İçine rüzgâr dolar gibi… Hani arabayla süratle giderken yumuşak bir tümsekten geçer gibi… Hani uçak ilk kalkerken yüreğin birden hoplaması gibi… Hani âşık olmuşsun gibi…”

Dedim ki; “Aynen öyle… İşte benim ruh halimi anlatan tam tanımda böyle... Deliriyor muyum sence? “
Dedi ki ; “ Yok yok gayet sağlıklısın… Dalgalanmışsın… Durulursun….”


Fotoğraf : http://andreinacu.deviantart.com/art/portrait-54110313

 
Toplam blog
: 194
: 1525
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1981 yılında aslında istenmiyor olsam da geç alınan karardan dolayı hayattayım:)) Haritacıyım ve işi..