Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Dalgalar

Yine aynı yerde ve aynı kederdeyim
Oturduğum yer aynı soluduğum hava aynı
Bir ben başkayım...
Birilerini bekleyen gözlerim yorgun
Ve bende yorgunum, yorgun artık yorgunum.
 
Bir uğultudur dolar ansızın içime 
Bilmeden düşmüşüm imkansızın peşine
Gelen varsa dalgalardır yanıbaşıma
Güneş doğar sabah olur ve yine aynı yerde 
Biter umudum diner dalgaların sesi de
 
Deniz kuşlara sorar beni bu kim? diye
Ve kuşlar denize sorar aynı suali
Bense aynı yerde ve aynı kederdeyim
Gelecek olanı beklemekteyim, gelir diye
Gelmeyeceğini bile bile...
 
Artık gitmelisin gölgeni de alarak 
Hayallerin gerçekleşmeyecek bilmelisin 
Yapraklar gibi dökülmelisin ağaçtan
Yapraklar gibi,mevsim sonbahar
Bırak yalnız başına kalsın, senin gibi
                                                           dalgalar...
 
 
Toplam blog
: 47
: 2142
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

Adım İbrahim. 05.02.1983 yılında doğdum. Ve hala yaşıyorum! Burada ilkin Sevgi Yazıları diye yazm..