Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '15

 
Kategori
Şiir
 

Dalgalardaki sen

Ben kimsenin bulamayacağı yerdeyim 
bir sahil kasabasında akşamlardayım 
Dalgalarla içimde kopan fırtınalar 
dinmek bilmiyor yüreğimdeki sevdalar 
 
Saçlarım uzun yaz günleri gibi 
çevremden olan bitenden uzaklaşmak 
yapayalnız kalmak istiyorum 
hiç kimsenin bulamayacağı yerdeyim. 
 
Gözlerimdeki pırıltılar beni sana götürür 
yakamozların arkasındaki sırlar gibi 
Herkesle muhabbeti kesmek istiyorum 
denizin karanlığında sadece seni dinliyorum 
 
Uzun gecenin bitmez yorgunluğu 
bende bırakan izsin sen 
Yorgunluğumun nedeni uzaklarsa eğer 
dalgalarla gel ne olur beklerim ben 
 
Bir yerlerdeyim şimdi yapayalnız 
bedenim yanıyor geceyle beraber 
köpüren dalgalarda arıyorum seni 
yalnızlığımda bul girdabında uzaklaştır beni 
 
Son dönemde etrafımda herkes mutsuz 
tüm arkadaşlarım benden umutsuz 
Kopmayı düşünüyorum artık yüreğimdekinden 
dizlerimin dermanısın şimdi sensiz ne yapayım ben.
 
Aslan Bağcı
 
 
Toplam blog
: 28
: 643
Kayıt tarihi
: 16.05.13
 
 

İlk ve ortaokulu Turgutlu orta okulunda okudum. Liseyi Turgutlu Lisesinde tamamladıktan sonra üni..