Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Dalıp gitmek

Dalıp gitmek
 

Yeniden farkına varıyorum aslında


Kuşlar ötüyor,

Güneş hüzmeleri vuruyor yüzüme.

Bir anlık dalgınlığımdan istifade

Küçük çocuklar basıyor yeşim çimlere.


Uyuyup kalmışım deniz kenarında,

Kız Kulesi karşısında bir bankta.

Vapur sesleri arasında uyanırken

Sevdiklerime olan özlemim geliyor aklıma.


Ve birgün çıkıp gelen sevgiliye

Özlemim daha da artıyor bu sahilde

Sevmenin ne demek olduğunun

Yeniden farkına varıyorum aslında.


Dayı, hala, teyze, kardeş, kuzen,

Herkes kendini dışarı atmış bu havada

Yapılan pikniklerin heyecanıyla

Pişen et kokuları geliyor burnuma.


Bugün hergünden farklı gelirken

Farklı olanın ben olduğunu hissediyorum

Uyku ile uyanıklık arasında gibi

Hayal gerçek ayrımı yapıyorum.


Dünyanın tüm yükü sırtımdan gitmiş

Beni tanımayanlardan uzakta kalmışım,

Siren sesleri arasında bir koşuşturmaca

Uzandığım yerden kalkıyorum.


Bir yerlerin yandığını

Birilerinin öldüğünü

Bazılarının hıçkırıklarını

Kimilerinin gülüşlerini duyuyorum.

Haftasonu da olsa hafta başı da

Dünyanın dengesinin olmadığını

Bu dengeyi birilerinin bozduğunu

Bunun önüne geçilmesi gerektiğini söylüyorum.

Yapamadıklarıma, yapılmayanlara hayıflanıyorum

İnsanların iyilikleri ile kötülüklerini

Karşılaştırarak fikir yürütüyorum

Arada böyle dalıp gidiyorum.

 
Toplam blog
: 78
: 658
Kayıt tarihi
: 05.07.08
 
 

İstanbul Üniversitesi'ni bitirdikten sonra, değişik yayınlarda editöryal çalışmalara başladım ve ..