Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

05 Aralık '11

 
Kategori
Blog
 

Dalya 16 - Blog 1601

Dalya 16 - Blog 1601
 


Dalya 16 - Blog 1601 ...


Günde 1 yazı ortalaması...


Bu ne demek?..


1600 gündür MB'dayım demek...


"Giderim haa" diyenlerden olmadım hiç...


Gerçi kimin umurunda ki sanki...


Ne gittim bu diyardan...


Ne de gidip dönenlerden oldum...


'Efsane geri döndü' dedirtmedim galiba...


Mutluydum bu mahallede bulunmaktan...


Ta ki, aylar evvel MB yüz değiştirene kadar...


Görünce yüzüm düşmüştü...


"Alışılır" diyenler oldu...


Daha sonra "alıştık bile" dendi...


Ben hâlâ alışamadım...


O mükemmeldi...


Onda her detay vardı...


Yakışıklı çehresine bakmaya doyulmuyordu...


O sıcacıktı...


O bizimdi, bizim...


Bunun eksiği de çok, var görünüp çalışmayan detayı da...


Evet, yazıyorum yine de...


Öyle soğuk, kaybolan şevkle...


O nadide bir çarşıydı, Kapalıçarşı gibi dükkânları ışıl ışıl...


Ağır adımlarla geçtiğim, vitrinlerinden gözümü alamadığım...


Köhne bir halk pazarındayım şimdi...


Yürüyorum isteksiz, sağa sola bakmadan koşar adım.
  

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..