Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

21 Eylül '08

 
Kategori
Blog
 

Dalya 4 - Blog 401

Dalya 4 - Blog 401
 


Selâm dostlar, yine ve yeni bir dalya bloğuyla çıkış yaptım... Arkayı dörtledim, sabit hızda ilerliyorum... Blog'da trafik yoğun, gün gün yeni araçlar çıkıyor yola, hepsine ve hepinize kazasız, hayırlı yolculuklar diliyorum!..


Merak buyurmayın, bu sefer genel değerlendirme de yapmayacağım, editör köşesine neyimi almış, onu da yazmayacağım; nazara geliyorum :-))


Şimdi ne yazacağımı da bilmediğime göre, sanırım zırvalayacağım...


Geçenlerde Blog'da bir pamuk kavgası patlamıştı meselâ, çok ilginçti... Birileri pamuk diyor bir yana çekiyor, başkaları hayır yamuk diyor diğer tarafa çekiştiriyor :-)) Arkadaşlar yapmayın, bir pamuk için birbirinizi kırmayın, tartışmalarınız pamuk kıvamında olsun, gayet yumuşak... Hem pamuk öyle çekiştirmeye gelmez, yapısı narindir, elinizde kalır maazallah :-))


Neyse geçtim bu mevzuyu... Fatoş ablamında dediği gibi, sular tam durulmuşken kaos çıkmasın yine. Biz mizah yapalım derken ciddiye alıp, bize çemkiren de olur mu olur valla şimdi.


Haa şunu sorayım ben en iyisi... Bilen varsa benim gibi bilmeyenleri aydınlatsın...


Herkesin sayfasında yapılan her bir tıklama, sayfa ziyaret sayısına kaydolup, bunlardan blog açan tıklamalar ise okunma oranını yükseltiyor... Sanırım bu çoğunluk tarafından biliniyor. Zaten blog adediyle okunma ortalamasını çarptığınızda, sayfa ziyaretinin çok altında olduğunu göreceksiniz (bunu, bilmeyenler için izah edeyim dedim)...


Ben her gün sayfa ziyaretine şööyle bir göz atarım mutlaka... Normal artışlar dışında, bazen 5-6 bin artış oluyor ki bu bende 15 defa filan olmuştur... Bazen de 10 bin civarında eklenme oluyor ve bu da 5-6 defa oldu... Hele bazen 15 bin artış oluyor ki bu da 3-4 defa olmuştur... Dikkatinizi çekerim, artış dediğim her miktar 24 saat içerisinde gerçekleşiyor... Ve bu ziyaretlerin çoğunun Google'dan yapıldığını tahmin ediyorum... Şimdi sorun ne?..


Sayfa ziyaretinde bu anormâl artış gözlenirken, okunma ortalamasında artış normal oluyor, yâni tıklamaların tamamı blog açma amaçlı değil!.. Peki, soru ne?..


Soru şu... Belli ki 15 bin ziyaretin, taş çatlasa yüzde onu bloglara yapılmış... Peki yüzde doksanı sayfanın neresine yapılmış, neyi tıklamış insanlar binlerce defa :-)) İşte size ahiret suali bazında bir soru... Eee demiştim zırvalıyacam diye ama diimi :-))


Yine teşekkürlerle yazıyı bitireyim diyorum... Sayfamda gezinen, bloglarıma göz atan, yorum yazan, "peehh" diyerek yazmayan, kısaca alâka gösteren, blog yazarı veya okuyucusu tüm dostlara sonsuz teşekkürler ediyorum. Bilhassa "Efsanevi MB Orkestrası - Volume 2" isimli bloğa yapılan katkı ve katılım için ayrıca teşekkür ediyorum. Birinci organizasyondan daha fazla sayıda enstrüman sayenizde sahiplenildi. Bu arada olayı reel zannederek yorumlayan arkadaşlar da hayli gülümsettiler eksik olmasınlar :-)) Eğer orkestraya katılmamış lâkin pişman olmuuş, ah vaahh eden arkadaşlar varsa :-))) Evet bu arkadaşlar için, sayfada ki ana listede birkaç tane boş ve yorumlar hanesine eklediğim alternatif enstrüman seçenekleri mevcuttur efendim... Ahanda bu da link...

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=116145


Teşekkürlerin finaline bir de reklâm sıkıştırdıktan sonra, son sözümü söyleyerek bu dalya bloğuna da noktayı koymak isterim müsadenizle...


Son sözü müü?.. Hayır unutmadım, işte geldi... Eksik olmayın dostlar, iyi ki varsınız...
 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..